بازدید رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد از مرکز «همراه‌ مسجد»
بازديد رئيس مرکز رسيدگي به امور مساجد از مرکز «همراه‌ مسجد»

بازدید رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد از مرکز «همراه‌ مسجد»

حجت‌الاسلام محمدابراهيم، با حضور در ساختمان ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، از مرکز ارتباطات مردمي مساجد کشور (همراه مسجد) بازديد و براي همکاري با آن اعلام آمادگي کرد.
شناسه خبر : 60942 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین «حسین محمدابراهیم»، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد عصرگاه شنبه ۱۹ اسفندماه با حضور در ساختمان شهید بهشتی این ستاد، ضمن دیدار و گفتگو با حجت‌الاسلام «کمال‌الدین خداداده» از مرکز «همراه مسجد» ویژه ارتباطات مردمی مساجد کشور بازدید کرد.

بنابر این گزارش همراه مسجد روز گذشته (جمعه ۱۸ اسفندماه) همزمان با سالروز تأسیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

در ابتدای این بازدید که با همراهی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور همراه بود؛ کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور به ارائه توضیحاتی در رابطه با کارکردهای این مرکز پرداختند.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین محمدابراهیم، ضمن تقدیر از راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی مساجد کشور، ابراز امیدواری کرد: این مرکز بتواند زمینه اعتمادسازی و تعامل هرچه بیشتر با مردم با محوریت مساجد را فراهم آورد.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد افزود: از همین جا اعلام می‌کنم که ما مشتاقیم و آمادگی داریم که هر ۲۳ ناحیه مرکز پای کار بیایند، در این راستا ما ۲۳ کاربر به شما معرفی می کنیم و من شخصا از این مساله حمایت می کنم، این مساله اهمیت دارد که سامانه ارتباطات مردمی مساجد کشور به مثابه یک پل و معبر عمل کند و ضمن پاسخ به مخاطب او را به مرکز و مجموعه ای که باید هدایت کند.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین محمدابراهیم، ضمن پاسخ به یکی از تماس‌های دریافتی و گفت وگو با مخاطب، شخصا به پیگیری مطالبات مطرح شده پرداخت و قول مساعدت برای رفع مشکل را داد.

«حمید مشمول» از کارشناسان مرکز همراه مسجد در این بازدید نیز خاطرنشان کرد: پاسخگویی برخط؛ ارایه مشاوره‌های فرهنگی، هنری، تربیتی و محتوایی؛ مدیریت یکپارچه و هوشمند تماس‌های دریافتی، یکپارچه‌سازی با سامانه بچه‌های مسجد، ایجاد حس اعتماد و بهبود تجربه، از جمله خدمات سامانه ارتباطات مردمی مساجد کشور است که با شعار «همراه مسجد» و شماره تلفن 8940- 021 در خدمت مردم فعالیت می کند.