کانون‌های مساجد، زمینه بصیرت آفرینی و مصونیت جوانان از تهاجم فرهنگی دشمن را فراهم کرده است
کانون‌هاي مساجد، زمينه بصيرت آفريني و مصونيت جوانان از تهاجم فرهنگي دشمن را فراهم کرده است
امام جمعه طارم:

کانون‌های مساجد، زمینه بصیرت آفرینی و مصونیت جوانان از تهاجم فرهنگی دشمن را فراهم کرده است

حجت الاسلام منصوري با تاکيد بر هوشياري در مقابله با جنگ ترکيبي دشمن در عصر حاضر گفت: کانون‌هاي مساجد، زمينه بصيرت آفريني و مصونيت جوانان از تهاجم فرهنگي دشمن را فراهم کرده است.
شناسه خبر : 60903 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۳۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، حجت الاسلام مهدی منصوری، امام جمعه طارم در سفر یکروزه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد زنجان به این شهرستان با تبریک 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: فرهنگ مقوله بسیار مهم و دغدغه مقام معظم رهبری است به گونه ای که دشمن تلاش می کند تا از طریق رسانه های معاند و فعالیت های فرهنگی با الگوهای غربی، زمینه به انحراف کشیدن جوانان ما را فراهم سازد.

 

وی به حضور حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: این حضور موجب خرسندی دوستان انقلاب و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

 

امام جمعه طارم به شکست مذبوحانه دشمنان انقلاب در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: این شکست، جنگ شناختی و ترکیبی را رقم زد و نوک پیکان حمله دشمن در این جنگ جوانان و نوجوانان ما است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در سخنانی به اعتبارات حوزه فرهنگ و هنر در سفرهای استانی اشاره کرد و گفت: استفاده بهینه از امکانات و فضاهای بلااستفاده برای اختصاص به حوزه فرهنگ و هنر مورد تاکید ما است.

 

غبارروبی مزار شهدا، بازدید از چند کانون فرهنگی هنری مساجد، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه و تجلیل از مدیران کانون های فعال از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به شهرستان طارم بود.