کار مهمی را به سامان رساندید
کار مهمي را به سامان رسانديد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه جشنواره ملی تئاتر شبستان؛

کار مهمی را به سامان رساندید

دکتر محمد مهدي اسماعيلي گفت: مديران ، مسئولان کانون هاي مساجد و هئيت داوران جشنواره کار مهمي را به سامان رساندند اما اين آغاز راه است.
شناسه خبر : 60889 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۸:۰۷
دکتر محمد مهدی اسماعیلی در اختتامیه جشنواره ملی تئاتر شبستان اظهار کرد: در ایام انتهایی ماه شعبان که ماه سرور و شادی ما پیروان مکتب اهل بیت است خوشحالم که این جشنواره به مرحله پایانی خود رسید. 
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به "شعار بازگشت به مسجد" تصریح کرد: وقتی این شعار را عنوان کردیم توقع همین بود که این کار توسط کانون های مساجد رونق یابد. مسجد باید کانون اصلی تربیت نیروهای مومن و متعهد باشد که نمونه آن نیز همین جشنواره است .
 
دکتر اسماعیلی در ادامه از نویسندگان تهیه کنندگان، هنرپیشه ها ، مدیران کانون های مساجد در همه نقاط کشور و مدیران ستادی و رئیس این ستاد تقدیر و تشکر کرد و گفت: کار مهمی را به سامان رساندید و این آغاز کار است.
 
وی با قدردانی ویژه از داوران این چشنواره گفت: نفس حضور شما در مساجد به عنوان چهره های هنری برای همه الهام بخش است. اینکه امروز هنرمندانی داریم که کارهای خود را در مساجد به انجام رساندند.
 
دکتر اسماعیلی افزود: در ایام انقلاب یکی از کارهای ما باز کردن پای جوانان و نوجوانان به مسجد و از طریق هنر بود. افراد مجاهدی مانند حجت الاسلام مروج که توانستند با اجراي نمایش در مساجد، زمینه آشنایی جوانان را با مبانی دینی و انقلابی فراهم کنند.
 
وزیر ارشاد با بیان این که ما به همه هنرها به عنوان وسیله ای برای تعالی روح انسان و روح جامعه نگاه می کنیم خاطرنشان کرد: این شور و نشاط و اشتیاقی که امروز شاهد آن هستیم ما را نسبت به آینده ای درخشان برای بچه های مسجد امیدوار می‌کند. امیدارم کارهای فاخر و ارزشمندی در آینده از شما ببینیم.
 
 
وی در پایان تاکید کرد: در این مسیر از اخلاق ، تزکیه و تعلیم غفلت نکنید. امیدوارم مسیر پر فراز و نشیب هنر و هنرمندی موجب بروز تمام استعدادهای شما در این عرصه شود.