رونمایی از پوسته و لوگوی جدید خبرگزاری شبستان با حضور وزیر ارشاد
رونمايي از پوسته و لوگوي جديد خبرگزاري شبستان با حضور وزير ارشاد
همزمان با سالروز تأسیس ستاد کانون‌های مساجد کشور؛

رونمایی از پوسته و لوگوی جدید خبرگزاری شبستان با حضور وزیر ارشاد

همزمان با سي‌ويکمين سالگرد تأسيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور و با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، پوسته و لوگوي جديد خبرگزاري شبستان رونمايي شد.
شناسه خبر : 60877 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۲۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، همزمان با ۱۸ اسفند، سالروز تأسیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با حضور دکتر محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پوسته و لوگوی جدید خبرگزاری شبستان (رسانه دین فرهنگ اندیشه) رونمایی شد.

بنابر این گزارش، ایجاد ارتباط میان حوزه و دانشگاه با دولت مردمی با عنایت به رویکرد دولت در مورد نهضت بازگشت به مسجد، معرفی چهره‌های برتر فرهنگ، اندیشه و هنر اسلامی، بهره گیری از ظرفیت بچه‌های مسجد برای تربیت نیروهای رسانه‌ای و برجسته سازی جذابیت‌های مسجد و مسجدی‌ها برای جذب هرچه بیشتر نسل جوان و نوجوان به مسجد از محورهای کاری این رسانه حوزه دین فرهنگ و اندیشه است.

 

همچنین، جریان سازی اندیشه‌محور در حوزه بین الملل، جهان اسلام و جبهه مقاومت، پوشش دقیق و به‌هنگام اخبار مسجد و فرهنگ مسجدی در عرصه جهان اسلام، تبیین جایگاه فرهنگ و هنر مسجدی در اندیشه دینی و به دوش کشیدن بار اصلی شعار نهضت بازگشت به مسجد در حوزه رسانه از دیگر مأموریت‌هایی است که خبرگزاری شبستان در دور جدید فعالیت و با رونمایی از پوسته جدید می‌کوشد آنها را محقق کند.

بنابر این گزارش، همزمان با این رونمایی کارت خبرنگاری افتخاری خبرگزاری شبستان به دکتر محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا شد.