کانون‌های فرهنگی مساجد برای جذب کودکان و نوجوانان برنامه ریزی بهتری داشته باشند
کانون‌هاي فرهنگي مساجد براي جذب کودکان و نوجوانان برنامه ريزي بهتري داشته باشند
امام جمعه آرادان:

کانون‌های فرهنگی مساجد برای جذب کودکان و نوجوانان برنامه ریزی بهتری داشته باشند

حجت الاسلام شريفي نيا با اشاره به سالروز تأسيس کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد کشور، گفت: کانون‌هاي فرهنگي مساجد براي جذب کودکان و نوجوانان بويژه در ماه مبارک رمضان بايد برنامه ريزي بهتري داشته باشند.
شناسه خبر : 60873 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنر ی مساجد استان سمنان، حجت الاسلام «جلیل شریفی نیا » در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، تاکید کرد: اکثر مساجد آرادان کانون‌های فرهنگی دارد و لذا خانواده‌ها از فرصت ماه رمضان و دور خوانی قرآن کریم بهره‌گیری کنند تا بتوانیم شاهد حضور کودکان و نوجوانان در این محافل پرنور باشیم همچنین کانون‌های فرهنگی مساجد نیز برای جذب کودکان و نوجوانان باید برنامه ریزی بهتری داشته باشند.

                        

امام جمعه آرادان ضمن اشاره به بیستم اسفند ماه سالروز حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در یادمان شهدای هویزه و نامگذاری این مناسبت به عنوان روز ملی راهیان نور در تاریخ انقلاب اسلامی، تاکید کرد: راهیان نور آحاد مردم به خصوص جوانان را با گنجینه عظیم دفاع مقدس آشنا می‌سازد.

 

وی با بیان اینکه راهیان نور مردم به ویژه جوانان را به مناطق عملیاتی می‌برد تا بتوانیم ارزش‌های دوران دفاع مقدس را به نسل‌های بعدی منتقل سازیم، افزود: هر چه درباره ایثارگری شهدا صحبت شود، به اندازه دیدن و مشاهده از نزدیک، تأثیر ندارد و لذا این از برکات مهم راهیان نور در کشورمان محسوب می‌شود.

 

امام جمعه آرادان ضمن اشاره به سالروز تشکیل بنیاد شهید و روز شهدا، بیان کرد: امام (ره) یکسال بعد از انقلاب بنیاد شهید و امور ایثارگران را تأسیس کردند و این در حالی است که هنوز جنگ شروع نشده تا بتوانیم یاد شهدای انقلاب، شهدای ترور، شهدایی که به دست منافقین کوردل به شهادت رسیدند، گرامی داشته شود.

 

شریفی نیا با بیان اینکه بنیاد شهید یک بنیاد پربرکت و سلامت است، افزود: بنیاد شهید توانسته خدمات خوبی را به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه کند که امیدواریم خداوند به توفیقات این بنیاد، بیافزاید.

 

امام جمعه آرادان همچنین به انتخابات نیز اشاره کرد و بیان داشت: مشارکت حدود ۵۰ درصدی مردم آرادان که حتی از میانگین مشارکت مردم استان سمنان نیز بیشتر بود، نشان داد که این مردم پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.