قرآن راه برون رفت مشکلات است
قرآن راه برون رفت مشکلات است
مشاور امور اهل سنت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

قرآن راه برون رفت مشکلات است

مشاور امور اهل سنت وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: امروزه بهترين راه برون رفت جامعه از مشکلات برگشتن حول محور قرآن است.
شناسه خبر : 60778 تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هاهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، حاج ماموستا امامی شامگاه دوشنبه در آیین اختتامیه مسابقات ملی مدهامتان که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کتاب قرآن و وجود رسول اکرم(ص) محور وحدت و جمع شدن همه ما ماست و قرآن بهترین مبین و بهترین معجزه رسول اکرم محسوب می‌شود.

مشاور امور اهل سنت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه قرآن کریم محور وحدت همه مسلمین است، افزود: در اشعار شاعران عرب به اهمیت و جایگاه این کتاب الهی اشاره شده که یک ملت با همه اقوام و مذاهب دور قرآن کریم جمع می‌شوند.

وی تصریح کرد: امروز در سرزمین امام شافعی بیش از ۳۰ هزار نفر در مقابل چشم همه جهانیان کشته می‌شود و دروغین بودن مدعیان حقوق بشر به وضوح دیده می‌شود.

امام جمعه مهاباد و مشاور امور اهل سنت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: امروزه دشمن در کشورهای اسلامی اقوام و مذاهب را مطرح می‌کند اما ما با وحدت حول محور قرآن نشان داده ایم که در کنار هم هستیم و مرز بوم ما اسلام است.

وی گفت: پیروی از پیامبر روح معنوی انسان را تازه می‌کند و پیروان ایشان را نشاط معنوی می‌بخشد.ماموستا امامی عنوان کرد: امروزه بهترین راه برون رفت جامعه از مشکلات برگشتن حول محور قرآن کریم است تا شاهد کاهش آسیب‌ها در جامعه باشیم.

مشاور امور اهل سنت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: در سه دهه اخیر بیشترین تهاجم دشمن به وجود رسول اکرم و قرآن کریم بوده است چون این دو باعث پیشرفت اسلام در جهان شده و شاهد پیشرفت تمدن نوین اسلامی مدنظر رهبر انقلاب اسلامی هستیم.