تقدیر استاندار سمنان از برنامه های کانون های مساجد
تقدير استاندار سمنان از برنامه هاي کانون هاي مساجد
در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح شد؛

تقدیر استاندار سمنان از برنامه های کانون های مساجد

هاشمي با تقدير از برنامه هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در ايام الله دهه فجر گفت: برنامه هاي با محوريت کانون هاي مساجد تا انتخابات 11 اسفند ماه در مساجد استان برگزار شود.
شناسه خبر : 60658 تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۰۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ «سید محمدرضا هاشمی» در صد و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان، با تقدیر از برنامه های کانون های مساجد سمنان در ایام الله دهه فجر در سطح استان، بیان کرد:  در این ایام برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با موضوع افزایش نشاط اجتماعی در مساجد با محوریت کانون های فرهنگی هنری  برگزار شد  که قابل تقدیر است.

 

استاندار سمنان با اشاره به اهمیت انتخابات 11 اسفند ماه و ضرورت مشارکت بالای مردم در انتخابات، افزود: برنامه های فرهنگی و هنری کانون های مساجد با محوریت افزایش نشاط اجتماعی و در راستای افزایش مشارکت در انتخابات تا 11 اسفند ماه ادامه داشته باشد.

 

هاشمی با بیان اینکه در دهه فجر امسال جشن های مساجد با رونق و برنامه ریزی بهتری برگزار شد ، گفت: مردم ایران اسلامی و استان سمنان در یوم الله 22 بهمن ماه حماسه گسترده و پرشوری را رقم زدند و برای حضور در انتخابات 11 اسفند ماه نیز بیش از پیش باید تلاش شود و در این چند روز باقیمانده همه دستگاه های اجرایی و نهاد های مردمی برای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کنند.