مسجد علی بن موسی الرضا(ع) روستای راستقان میزبان زنان معتکف مهدوی
مسجد علي بن موسي الرضا(ع) روستاي راستقان ميزبان زنان معتکف مهدوي
نیمه شعبانی متفاوت به همت کانون مرزی "زلال معرفت":

مسجد علی بن موسی الرضا(ع) روستای راستقان میزبان زنان معتکف مهدوی

مراسم معنوي اعتکاف شعبانيه به همت کانون "زلال معرفت " در مسجد روستاي مرزي راستقان از توابع شهرستان راز و جرگلان با جلوه اي مهدوي برگزار شد.
شناسه خبر : 60640 تاریخ انتشار : ۶ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۹:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ «محمد نورانی»، مدیر کانون فرهنگی هنری زلال معرفت مسجد علی بن موسی الرضا علیه السلام روستای مرزی با تبریک فرا رسیدن میلاد سراسر نور و رحمت منجی عالم بشریت، حضرت  مهدی موعود(عج) از برگزاری مراسم اعتکاف به همین مناسبت خبر داد و گفت: اهالی مسجد و فعالان کانون  میزبان 50بانوی معتکف روتا شدند.

 

وی اضافه کرد:  بانوان شامگاه پنج شنبه سوم اسفند در مسجد حضور یافتند و مهیای سحری و  روزه اول شدند و در مسجد روزهای  روزهای جمعه چهارم اسفند، شنبه پنجم اسفند و نیز یکشنبه ششم اسفند مصادف  با نیمه ماه شعبان المعظم را به روزه داری و عبادت پراختند.

 

نورانی از برگزاری برنامه های متنوع  و آموزشی و بصیرتی در این ایام مختص بانوان حاضر در مراسم اعتکاف خبر داد و گفت: کارگاه آموزش مهارت های زندگی از سلسله کارگاه های استانی "زندگی پویا" برگزار شد و معتکفین که اغلب از مادران پرتلاش روستا بودند، از مباحث نکات محوری در خصوص داشتن خانواده خوب بهره مند شدند.

 

وی همچنین برگزاری نشست آموزشی با موضوع تبیین ضرورت حضور حداکثری در انتخابات مجلس یازدهم و مجلس خبرگان رهبری برای بانوان با حضور حجت الاسلام احمدی فر، رییس ستاد اقامه نماز خراان شمالی از دیگر برنامه های این ه رز معنوی می توان نام برد.

 

برگزاری مراسم جشن عمومی نیمه شعبان با حضور اهالی روستا و تدارک جشن و مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان را نیز به اهم این برنامه ها افزود.

 

پایان/