راه یابی گروه تئاتر کانون مسجد امام سجاد(ع) شهرستان محمدشهر به جشنواره ملی تئاتر شبستان
راه يابي گروه تئاتر کانون مسجد امام سجاد(ع) شهرستان محمدشهر به جشنواره ملي تئاتر شبستان

راه یابی گروه تئاتر کانون مسجد امام سجاد(ع) شهرستان محمدشهر به جشنواره ملی تئاتر شبستان

فعالان کانون فرهنگي هنري مسجد امام سجاد(ع) محمدشهر کرج پس از حضور در دوره آموزشي جشنواره تئاتر بچه هاي مسجد که به مدت 2 روز در محمدشهر کرج برپا شد، موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره ملي شبستان شدند.
شناسه خبر : 60610 تاریخ انتشار : ۳ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۹

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، نمایشنامه تله موش به نویسندگی خانم موسوی و کارگردانی شکوفه گلبارانی توانسته است به جشنواره ملی تئاتر شبستان راه پیدا کند.

 

شکوفه گلبارانی در خصوص این نمایشنامه مطرح کرد: بازیگران این تئاتر از سن 8 تا 11 سال هستند؛ انتظار می رود که با حمایت و هدایت این هنرمندان شاهد ارائه اثرهای موفقی در عرصه تئاتر بچه های مسجد باشیم.

 

عضو کانون مسجد امام سجاد(ع) افزود: هستی خدابنده، فرناز خدابنده، زهرا احمدی، فاطمیه ابراهیمی، فاطمه صحرانورد، زهرا صحرانورد، نادیا خضری، رسول احمدی از بازیگران تئاتر تله موش هستند که موفق به کسب رتبه در جشنواره ملی تئاتر بچه های مسجد شدند.

 

این معلم آموزش و پرورش منطقه آموزشی محمدشهر با بیان اینکه این نمایشنامه دو صفحه ای با همراهی کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) شهرستان محمدشهر موفق به کسب رتبه شد؛ انتظار می رود در مراحل بعدی شاهد همکاری بیش از پیش این کانون در امر ارتقاء سطح تئاتر مسجد باشیم.

 

لازم به ذکر است، نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان از 14 تا 18 اسفند ماه سال جاری در مساجد منتخب تهران حضور پیدا می کنند.

 

گفتنی است، 230 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان راه یافته است که هیئت داوران 28 نمایش را در چهار بخش تئاتر کاغذی، کودک و نوجوان عمومی و مهر انتخاب کردند.