حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی تحقق مردم سالاری دینی است
حضور حداکثري مردم پاي صندوق هاي رأي تحقق مردم سالاري ديني است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی تحقق مردم سالاری دینی است

جابري انصاري با اشاره به اهميت حضور حداکثر مردم در عرصه انتخابات گفت: انقلاب اسلامي، نظامي برآمده از مکتب، ايدئولوژي و مذهب است و امروز براي دفاع از کيان انقلاب، انتخابات يک مردم سالاري ديني حائز اهميت تلقي مي شود.
شناسه خبر : 60595 تاریخ انتشار : ۲ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۹:۳۹

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز ، سعید جابری انصاری طی نشست شورای فرهنگ عمومی که چهارشنبه دوم اسفند به میزبانی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برپا شد گفت: استکبار همواره برای تقابل با جریان انقلاب به دنبال پیچیدن نسخه فرهنگی است بی خبر از اینکه دستگاه تربیتی برآمده از دل مکتب اسلام است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: مردم سالاری دینی در جریان انتخابات تبیین می شود و این شاخصه ای است که مردم در جریان شکل گیری انقلاب از خود نشان دادند و امروز برای حفاظت از کیان انقلاب بیان می کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت ساختار فعالیت دینی به ویژه در میان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: کانون های فرهنگی هنریمساجد با بهره مندی از شیوه ها نو و اجرای برنامه های متنوع اثرگذار در صف خط مقدم برنامه های فرهنگی مسجد محور هستند.

 

جابری انصاری با بیان ضرورت هم افزایی تمامی دستگاه ها و نهادهای فرهنگی در امر انتخابات تصریح کرد: میزبانی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز برای برپایی نشست شورای فرهنگی نشان دهنده اهمیت جایگاه مسجد و نقش جوانان و نوجوانان مسجدی است.