همکاری و هماهنگی نهادها راه برون رفت از مشکلات است
همکاري و هماهنگي نهادها راه برون رفت از مشکلات است
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در استان البرز:

همکاری و هماهنگی نهادها راه برون رفت از مشکلات است

اميديان با اشاره به اهميت هم انديشي و هم افزايي با رويکرد مشارکت نهادهاي فرهنگي به ويژه نقش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان البرز گفت: يکي از مهمترين راهبردهاي اجرايي در جريان برون رفت از دغدغه ها و مشکلات همکاري و هماهنگي نهادها است.
شناسه خبر : 60438 تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، حسین امیدیان در جریان برپایی نشست های دستگاه ها و نهادهای فرهنگی استان به میزبانی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: همکاری صمیمی و موثر اداره کل فرهنگ و ارشاد با جبهه فرهنگی انقلاب به قوت خود ادامه دارد و این رویکرد بسترسازی جریان رشد انقلاب اسلامی است.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در استان البرز با تقدیر از اهتمام سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پیشبرد اهداف جریان انقلاب افزود: فراهم سازی شرایط اجرای عملیات ها در جبهه انقلاب در گستره جغرافیایی استان فعال شده است.

 

وی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی با نگاه معرفت افزایی و بصیرت بخشی بیان کرد: بکارگیری و بهره مندی از نظرات جبهه فرهنگی در روند برنامه ریزی ها و اقدامات فرهنگی هنری استان اهمیت اساسی دارد به ویژه در امر پیشبرد امر فرهنگ اسلامی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز جایگاه مهمی را دارد. 

 

امیدیان در پایان همکاری و همراهی نهادها و دستگاه های فرهنگی را مهم خواهند و گفت: همکاری و هماهنگی نهادها راه برون رفت از مشکلات تلقی می شود، که در این موضوع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نقش راهبری و میدان داری را ایفاء می کند. 

 

دبیر جبهه انقلاب اسلامی در استان البرز با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم در این عرصه اظهار کرد: ظرفیت قابل تأمل کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز همچنین برپایی نشست های هم افزایی و هم اندیشی نهادهای فرهنگی به میزبانی استان البرز یکی از نقاط قوت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز است.

 

 

 

کلمات کلیدی: انقلاب اسلامي