کانون مصلی «آدینه» سرچهان میزبان بیست و سومین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس شد
کانون مصلی «آدینه» سرچهان میزبان بیست و سومین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس شد

کانون مصلی «آدینه» سرچهان میزبان بیست و سومین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس شد

بیست و سومین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس به میزبانی کانون «آدینه» سرچهان با حضور ۱۹ کانون فرهنگی و هنری مسجد در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 873864 تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۳۹۸ زمان انتشار :

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، بیست و سومین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس به میزبانی کانون «آدینه» سرچهان با حضور 19 کانون فرهنگی و هنری مسجد در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام «محمدجواد طلایی»، امروز (یکشنبه 8 دی) در این نشست گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد از زمان تاسیس در مساجد فعالیت های خوبی را به عموم مردم ارائه کرده اند و موجب جذب بسیاری از نوجوانان و جوانان به خانه های خدا شده اند.

 

امام جمعه شهرستان «سرچهان» با اشاره به اینکه 19 کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان فعالیت دارد، به تبیین اهداف و مزایای اجرای طرح ملی «فهما» پرداخت و گفت: اجرای این طرح باعث می شود که سرانه به شکل عادلانه و هدفمند توزیع شود و کانون ها از برنامه های یکدیگر ایده کسب کنند.

 


براساس این گزارش، در ادامه «مجتبی شعائری»، رابط استانی طرح ملی «فهما» در استان فارس هم گفت: در قالب این طرح فعالیت های کانون های مساجد در سامانه «بچه های مسجد» ثبت می شود که مورد ارزیابی قرار می گیرد و همکاری مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد در ثبت فعالیت ها می تواند استان فارس را به پایتختی فرهنگ و هنر مساجد ایران نزدیک کند.

 

همچنین «غلامرضا حدادی»، مدیر کانون فرهنگی و هنری «آدینه» مصلی نمازجمعه سرچهان نیز به عنوان رابط شهرستان در اجرای این طرح ملی معرفی و چگونگی ثبت فعالیت های فرهنگی و هنری، ملی و مذهبی، طرح و ایده نیز توسط «مصطفی دهقانی»، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس تشریح شد.

 


 

پایان پیام/ 130