طرح هر مسجد یک پایگاه‌ قرآنی با شرکت ۵0۰ نفر در بیرجند برگزار شد
طرح هر مسجد يک پايگاه‌ قرآني با شرکت ۵0۰ نفر در بيرجند برگزار شد
به همت کانون فرهنگی هنری حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند؛

طرح هر مسجد یک پایگاه‌ قرآنی با شرکت ۵0۰ نفر در بیرجند برگزار شد

مدير کانون فرهنگي هنري حضرت صديقه طاهره(س) بيرجند گفت: اين کانون در راستاي اجراي طرح هر مسجد يک پايگاه‌ قرآني اقدام به برگزاري کلاس هاي قرآني و روانخواني و تجويد کرده و تاکنون ۵0۰ نفر در اين کلاس ها شرکت کرده اند.
شناسه خبر : 60409 تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۳

مهدی حقیری مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند- در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی اظهار داشت: قرآن کریم بهترین راهنما برای رسیدن انسان به کمال و سعادت است.

وی در ادامه گفت: مساجد می توانند محل تلالو و درخشندگی قرآن کریم در جامعه باشند. به همین دلیل کانون های فرهنگی هنری مساجد به سمت اجرای طرح هر مسجد یک پایگاه‌ قرآنی حرکت کرده است تا جوانان و نوجوانان را با سبک زندگی قرآنی و مفاهیم آن بیش از گذشته آشنا کنند.

حقیری با بیان اینکه طرح هر مسجد یک پایگاه‌ قرآنی به همت کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند در حال اجرا است، افزود: در راستای اجرای این طرح برنامه های مختلفی از جمله تلاوت مجلسی قرآن در مسجد هر هفته مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند در ادامه عنوان کرد: از دیگر برنامه های طرح هر مسجد یک پایگاه قرانی در این کانون می توان به برگزاری محفل انس با قرآن کریم اشاره کرد که مورد استقبال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برگزاری کلاس های قرآنی از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری حضرت صدیقه طاهره(س) است، ادامه داد: در این کلاس ها حدود ..۵ نفر تاکنون شرکت داشته اند و از جمله این کلاس ها می توان به کلاس های روخوانی و روانخوانی و تجوید اشاره کرد.

حقیری در پایان گفت: به دنبال ترویج فرهنگ قرآنی در سطح محله بین جوانان و نوجوانان هستیم و با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اجرای برنامه های مختلف قرآنی دیگر را نیز در دستور کار خود قرار خواهیم داد.