نشست هم اندیشی با مدیر کانون مسجد امیرالمومین(ع) شهرک جهان نما
نشست هم انديشي با مدير کانون مسجد اميرالمومين(ع) شهرک جهان نما

نشست هم اندیشی با مدیر کانون مسجد امیرالمومین(ع) شهرک جهان نما

نشست هم انديشي و هم افزايي مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد البرز با امام و مدير مسجد کانون فرهنگي هنري اميرالمومين(ع) با رويکرد انتخابات و حضور حداکثري مردم در پاي صندوق هاي رأي برپا شد.
شناسه خبر : 60403 تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با امام و مدیر مسجد کانون فرهنگی هنری امیرالمومین(ع) با رویکرد انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی برپا شد. 

 

هم افزایی و هم اندیشی به منظور تحقق مسجد تراز اسلامی مهمترین شاخصه مطرح در این دیدار بود که حجت الاسلام حسین روان امام مسجد و مدیرکانون فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) نسبت به آن تأکید کرد. 

 

 

در این رابطه حجت الاسلام کاظم شکری تصریح کرد: دیدار با ائمه مساجد با هدف ساماندهی و شبکه سازی منسجم همچنین تقویت عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد در دستور کار است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های اصلی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز تقویت روحیه همکاری و همراهی امام مسجد با فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف تحقق مسجد تراز اسلامی است.