مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان در سنندج برگزار می‌شود
مرحله کشوري شانزدهمين دوره مسابقات مدهامتان در سنندج برگزار مي‌شود
۱۳ و ۱۴ اسفند ماه و در آستانه بهار قرآن؛

مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان در سنندج برگزار می‌شود

حجت الاسلام خداداده از برگزاري مرحله کشوري شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان در روزهاي ۱۳ و ۱۴ اسفندماه به ميزباني سنندج خبر داد.
شناسه خبر : 60398 تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساد کشور، حجت الاسلام «کمال‌الدین خداداده» از برگزاری مرحله کشوری دوره مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۲۵۰ نفر از برگزیدگان مرحله استانی در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ کل و اذان روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفندماه به میزبانی سنندج برگزار می شود.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد با اشاره به حدیث پیامبر اکرم(ص) که فرمودند: «مساجد را برای قرآن بنا کرده‌اند» گفت: همین سخن حضرت رسول(ص) اهمیت فعالیت های قرآنی در مساجد را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: همسو با تأکید مقام معظم رهبری بر تبدیل مساجد به پایگاه قرآن، کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تمام ظرفیت خود را برای تبدیل مساجد به پایگاه قرآن به کار بسته اند؛ در این میان مسابقات قرآنی مدهامتان با سابقه ۱۶ ساله یکی از ظرفیت ها و بسترهای آماده ستاد کانون های مساجد برای تحقق مطالبه رهبری معظم هستند.

 

حجت الاسلام خداداده با بیان اینکه داوری مسابقات قرآنی مدهامتان با حضور داوران برجسته و نام‌آشنای کشور انجام می شود، خاطرنشان کرد: تلاش بر آن است این مسابقات در ترویج معارف قرآن در جامعه و توجه هر چه بیشتر بچه های مسجد به فعالیت های قرآنی موثر باشد.