گام دوم انقلاب به خوب هایی نیاز دارد که دیگران را هم به دایره خوب بودن وارد کنند
گام دوم انقلاب به خوب هايي نياز دارد که ديگران را هم به دايره خوب بودن وارد کنند
در اختتامیه طرح شهید اسداللهی مطرح شد؛

گام دوم انقلاب به خوب هایی نیاز دارد که دیگران را هم به دایره خوب بودن وارد کنند

نورمحمدي گفت: «حرف زدن» تربيت را محقق نمي کند بايد «هسته سازي» شود. گام دوم انقلاب به خوب هايي نياز دارد که ديگران را هم به دايره خوب بودن وارد کنند.
شناسه خبر : 60388 تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، «ابراهیم نورمحمدی» در آیین اختتامیه رویداد توانمندسازی مرببان و فعالان قرآنی در قالب طرح شهید اسداللهی (جمعه، 27 بهمن ماه) در حرم مطهر امام خمینی(ره) گفت: کانون فرهنگی هنری مساجد، یکی از اجزای شورای تحول محله است. کانون های مساجد در همه فعالیت ها از جمله برنامه های فرهنگی قرآنی فضای بسته اطراف خود را باز کنند.

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی وزارت کشور با اشاره به کارهای بزرگی که در دوران دفاع مقدس انجام شد تصریح کرد: سعی کنید از کارها و گروه های دوران دفاع مقدس الگو بگیرید مانند آن دوران ، هسته اولیه شما حزب اللهی ها باشید اما کنشگری باز و وسیع داشته باشید. یعنی اگر بحث قرآنی در مسجد دارید کرسی تلاوت را به چند نفر از نوجوانان بسپارید. گروه سرود را چهار نفر دیگر اداره کنند اینطور نشود که پنج نفر همه کارها را انجام دهند. بستر را گسترده کنید.

نورمحمدی خاطرنشان کرد: مسئله و هدف ما از تکثر، انجام کارها نیست بلکه درصدد تربیت و کاردسازی هستیم. مثل دوران جنگ که رزمنده ها و نیروها در خلال کار، تربیت شدند. «حرف زدن» تربیت را محقق نمی کند باید «هسته سازی» شود. گام دوم انقلاب به خوب هایی نیاز دارد که دیگران را هم به دایره خوب بودن وارد کنند.

وی ادامه داد: ماموریت های کانون های فرهنگی هنری مساجد متفاوت است. بنابراین جوان مومن انقلابی باید دگم بودن را کنار بگذارد و بستر را برای ورود آحاد جامعه به مسجد و فعالیت ها فراهم کند. اکیدا توصیه می کنم در میدان عمل، «من» و «آرم سازمان ما» و ... را کنار بگذارید. حرف بزنید برای خدا دعوا کنید برای خدا وگرنه در این جنگ تمام عیار می بازیم.

مسئول قرارگاه اجتماعی وزارت کشور اخلاص در کار را مهمترین عامل موفقیت برشمرد و گفت: هیچ چیزی در مقابل سیطره شیطان پیروز نمی شود مگر اخلاص و برای خدا بودن. شما مامور هستید که در محلات سرباز امام زمان(عج) تربیت کنید خدا به اخلاص شما برکت می دهد و اخلاص خروجی اشک بر اباعبدالله الحسین(علیه السلام) است.

نورمحمدی خاطرنشان کرد: گام اول انقلاب را با اخلاص بردیم و گام دوم را با عمل صالح می توان محقق کرد. در بالادست خبری نیست اصل، کف میدان است . در کف میدان منیت ها از بین رفته و کار انجام می شود.