اعزام 12 مربی تربیتی و قرآنی فعال در کانون های مساجد زنجان به دوره آموزشی«در مسیر»
اعزام 12 مربي تربيتي و قرآني فعال در کانون هاي مساجد زنجان به دوره آموزشي«در مسير»
مدیرستاد کانون های مساجد استان زنجان خبر داد:

اعزام 12 مربی تربیتی و قرآنی فعال در کانون های مساجد زنجان به دوره آموزشی«در مسیر»

اسلامي از اعزام ۱۲ مربي تربيتي و قرآني فعال در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد محلات کم برخوردار شهرستان زنجان به دوره آموزشي ملي "در مسير" خبر داد.
شناسه خبر : 60368 تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از اعزام ۱۲ مربی تربیتی و قرآنی فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد محلات کم برخوردار شهرستان زنجان به دوره آموزشی ملی "در مسیر"  خبر داد.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره، آموزش اصول و مبانی تربیت و فعالیت فرهنگی و آموزش مهارت های کاربردی مربیگری عنوان شده است.

 

به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، ارائه تجربیات برتر تربیتی و توانمندسازی تخصصی در راستای فعالیت های تربیتی و قرآنی را می توان از دیگر اهداف برپایی این رویداد برشمرد.

 

اسلامی تصریح کرد: مقرر شده است تا هر یک از این مربیان پس از دوره به عنوان مربی تربیتی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در محلات محروم و کم برخوردار زنجان فعالیت کنند.

 

وی ادامه داد: رویداد توانمندسازی مربیان تربیتی و قرآنی کانون های مساجد کشور ۲۶ و ۲۷ بهمن با حضور اساتید برتر کشوری و به همت معاونت فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و سازمان اجتماعی وزارت کشور برگزار می‌شود.‌