در مسیر تربیت نوجوان پیشران/ رویداد توانمندسازی مربیان تربیتی و قرآنی کانون های مساجد کشور
در مسير تربيت نوجوان پيشران/ رويداد توانمندسازي مربيان تربيتي و قرآني کانون هاي مساجد کشور
فردا و پس فردا در تهران برگزار می شود؛

در مسیر تربیت نوجوان پیشران/ رویداد توانمندسازی مربیان تربیتی و قرآنی کانون های مساجد کشور

رويداد توانمندسازي مربيان تربيتي و قرآني کانون هاي مساجد کشور 26 و 27 بهمن با حضور اساتيد برتر کشوري و به همت معاونت فرهنگي هنري ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد و سازمان اجتماعي وزارت کشور برگزار مي‌شود.‌
شناسه خبر : 60339 تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۴

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، رویداد توانمندسازی مربیان تربیتی و قرآنی کانون های مساجد « طرح شهید اسداللهی » به همت معاونت فرهنگی هنری این ستاد وسازمان اجتماعی وزارت کشور برگزار می شود.

این رویداد با حضور اساتید کشوری از جمله حجت الاسلام دکتر «محمد حاج ابوالقاسم» مشاور رییس جمهور در امور روحانیت و «ابراهیم نورمحمدی» مسئول قرارگاه اجتماعی وزارت کشور و دیگر صاحب نظران حوزه تربیت، ویژه مدیران، مربیان و فعالان تربیتی و قرآنی محلات کم برخوردار برگزار می شود.

هدف از برگزاری این دوره، آموزش اصول و مبانی تربیت و فعالیت فرهنگی و آموزش مهارت های کاربردی مربیگری عنوان شده است.

ارائه تجربیات برتر تربیتی و توانمندسازی تخصصی در راستای فعالیت های تربیتی و قرآنی را می توان از دیگر اهداف برپایی این رویداد برشمرد.

رویداد توانمندسازی مربیان تربیتی و قرآنی «در مسیر» با همکاری معاونت اجتماعی وزارت کشور پنج شنبه و جمعه 26 و 27 بهمن در حرم مطهر امام خمینی (ره) میزبان شرکت کنندگان در این دوره خواهد بود.