کانون فرهنگی هنری صراط حق میزبان جشن عید مبعث و دهه فجر بود
کانون فرهنگي هنري صراط حق ميزبان جشن عيد مبعث و دهه فجر بود

کانون فرهنگی هنری صراط حق میزبان جشن عید مبعث و دهه فجر بود

جشن عيد مبعث و گراميداشت چهل و پنجمين بهار انقلاب اسلامي با حضور بچه‌هاي مسجدي و اقشار مختلف مردم همراه با سخنراني امام جماعت مسجد اميرالمومنين(ع) با همراهي و همکاري کانون فرهنگي هنري مسجد و پايگاه بسيج اين مسجد برپا شد.
شناسه خبر : 60305 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، جشن عید مبعث و گرامیداشت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی با حضور بچه‌های مسجدی و اقشار مختلف مردم همراه با سخنرانی امام جماعت مسجد امیرالمومنین(ع) با همراهی و همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد و پایگاه بسیج این مسجد برپا شد.

 

طی این آیین حجت الاسلام رضا مدیردهقان با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی صراط حق واقع در محله اوقافی های کرج به تشریح ارزش های انقلاب اسلامی پرداخت.

 

حجت الاسلام مدیر دهقان با اشاره به اهمیت تبیین ارزش های انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر ایام الله است روزهایی که مهمترین وقایع تاریخی ایران و پیروزی انقلاب اسلامی در آن محقق شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صراط حق توضیح داد: همبستگی و همراهی فعالان کانون فرهنگی هنری صراط حق با پایگاه بسیج در برپایی ویژه برنامه های مناسبتی یکی از شاخص های مسجد امیرالمومنین(ع) است.