بیانیه کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در آستانه 22 بهمن
بيانيه کميته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي در آستانه 22 بهمن

بیانیه کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در آستانه 22 بهمن

کميته مساجد ستاد گراميداشت دهه فجر به مناسبت چهل و پنجمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي بيانيه اي صادر کرد.
شناسه خبر : 60259 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، کمیته مساجد ستاد مرکزی دهه فجر به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۲۲ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است.

ملت بزرگ ایران در آستانه برگزاری جشن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی خویش است. بزرگداشت این رویداد مهم در عصر حاضر در حالی است که بسیاری از دشمنان این مرز و بوم ادعا می کردند انقلاب اسلامی زمستان دیگری را نخواهد دید. اما در سایه لطف خدا و در حصن حصین خون شهدا، این ملت بزرگ با وحدت و یکپارچگی و در ظل زعامت مقام معظم رهبری، به پیشواز برگزاری جشن پیروزی امسال می رود و زمستان سال 1402 بهاری دیگر را از بزرگداشت حماسه این ملت برخود خواهد دید

۲۲بهمن، نشانگر ایستادگی و مقاومت دلاورانه ملت در طول سال های انقلاب بوده و حضور پرشور در راهپیمایی این روز، نشان‌ دهنده ناکارآمدی توطئه ‌های دشمنان، بصیرت ملی و حمایت از نظام است و این پیام را به دنیا می دهد که ملت ایران از اهداف خود یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دست نخواهد کشید و تا آخر پای این آرمان ها ایستاده است.

امسال جشن پیروزی انقلاب حال و هوای دیگری دارد. از یک سو طوفان اقصی هیمنه پوشالی صهیونیسم را درهم نوردیده و وعده الهی را مبنی بر خواری دشمنان خدا به اثبات رسانید و پرچم پرافتخار مقاومت به علمداری جمهوری اسلامی ایران در منطقه، در خاک به اصطلاح امن رژیم اشغالگر قدس به اهتزاز درآمد و از سویی آنان که در میدان نبرد به دست پرتوان رزمندگان اسلام طعم شکست و ذلت را چشیدند، با به خاک و خون کشیدن مردان و زنان و کودکان بیگناه در فاجعه تروریستی کرمان پنجه به صورت ایران عزیز کشیدند و صد البته که انتقامی بسیار سهمگین تر از جنایت مذبوحانه خود پس خواهند داد. دشمنان این مرز و بوم ثابت کردند که نه فقط از نام سردار مقاومت که حتی از زوار مزار حاج قاسم هم لرزه بر اندامشان می افتد. دنیا مظلومیت ایران، مظلومیت غزه و صبوعیت دشمنان ایران و مقاومت را به چشم دید و آنها که آزاده اند از این درنده خویی به خشم آمدند.

کمیته مساجد ستاد دهه فجر و نیز ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و نام شهدای کرمان از عموم مردم ایران عزیز به خصوص همسنگران مسجدی و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور دعوت می کند تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر هم عهدی خود با رهبر انقلاب و آرمان های نظام و شهدا را نشان دهند.   

در همین راستا قدردانی و قدرشناسی خود را نسبت به زحمات و اقدامات اعضا و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های مردمی دهه فجر در اقصی نقاط ایران عزیز اعلام نموده و از همه فعالان مسجدی تشکر می کنیم.

 پاینده باد جمهوری اسلامی ایران -  پاینده باد ملت قهرمان ایران - پاینده باد راه سرخ شهیدان