تعامل با مرکز صدا و سیمای استان البرز با محوریت کانون های مساجد
تعامل با مرکز صدا و سيماي استان البرز با محوريت کانون هاي مساجد
مدیر ستاد کانون های مساجد البرز:

تعامل با مرکز صدا و سیمای استان البرز با محوریت کانون های مساجد

حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت بهره مندي از ابزار رسانه در پيشبرد اهداف فرهنگي با رويکرد مسجد گفت: تعامل با مرکز صدا و سيماي استان گامي در جهت رونق و رشد برنامه هاي فرهنگي هنري مسجد محور در سطح اين استان است.
شناسه خبر : 59687 تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۰۱

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، حجت الاسلام کاظم شکری طی نشست با مدیرکل صدا و سیمای استان البرز که یکشنبه 8 بهمن در صدا و سیمای استان البرز برپا شد گفت: تعامل با مرکز صدا و سیمای استان گامی در جهت رونق و رشد برنامه های فرهنگی هنری مسجد محور در سطح این استان است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: اثرگذاری کار فرهنگی منوط به بهره مندی از ابزار رسانه ای و استفاده از قابلیت های آن است در این مسیر انتظار می رود همراهی و همکاری با مرکز صدا و سیمای استانی البرز موثر تلقی شود.

 

وی با اشاره به اهمیت ویژه برنامه های دهه فجر اظهار کرد: بنابر توافق های به عمل آمده، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در 10 مسجد شاخص طی دهه ایام الله فجر میزبان گروه رسانه ای خبر صدا و سیمای استان هستند.

 

وی با بیان این مهم که ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز به صورت گسترده در سطح استان قابلیت دیده شدن و معرفی برنامه های مسجد محور را دارد تصریح کرد: ماه های رجب، شعبان و رمضان از جمله ماه های پرفضیلت الهی است و در این میان فعالان کانون های فرهنگی هنری نیز حضور پررنگ و نقش ویژه ای در برپایی برنامه های فرهنگی در این ایام دارند.

 

حجت الاسلام شکری توضیح داد: از دیگر برنامه های موثر در میان فعالان کانونهای فرهنگی هنری مساجد توجه و مشارکت حداکثری در بحث انتخابات است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در زمینه حضور حداکثری در انتخابات نیز با جریان سازی رسانه ای گام موثری می توانند بردارند.