ارکان مسجد در حوزه فرهنگ با یکدیگر تعامل و هم افزایی داشته باشند
ارکان مسجد در حوزه فرهنگ با يکديگر تعامل و هم افزايي داشته باشند
امام جمعه بیارجمند:

ارکان مسجد در حوزه فرهنگ با یکدیگر تعامل و هم افزایی داشته باشند

حجت الاسلام احمدي با اشاره به گستردگي واهميت فعاليت هاي فرهنگي،گفت: ارکان مسجد در حوزه فرهنگ با يکديگر تعامل و هم افزايي داشته باشند تا موفقيت هاي بيشتري در اين عرصه حاصل شود.
شناسه خبر : 59544 تاریخ انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ حجت الاسلام «محمد احمدی» در نشست با سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان و مدیران کانون های مساجد منطقه بیارجمند با بیان اینکه  کانون های فرهنگی هنری مساجد یک برنامه مدون و جامع داشته باشند، بیان کرد: در همین راستا حمایت های لازم برای اجرا در حد امکان صورت پذیرد و بودجه و اعتبار پیش نیاز کارهای فرهنگی است.

 

امام جمعه بیارجمند با بیان اینکه برگزاری اردوهای آموزشی برای مدیران و اعضاء کانون ها بسیار مورد نیاز است ،افزود: دشمن در عرصه فرهنگ بسیار تلاش کرده داست و برای مقابله با دشمن باید برنامه ریزی کرد و کانون های فرهنگی هنری مساجد با اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری در مسجد نقش مهمی در مقابله با جنگ نرم دشمن دارند.

 

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت و همکاری نهاد ها و دستگاه های مختلف ، گفت:  برای مشکلات حوزه فرهنگی ارکان مسجد با یکدیگر هم افزایی کنند تا بتوانند با حمایت های لازم از زیر مجموعه های خود در مساجد برنامه های بهتری را در مسجد برگزار نمایند.