نشست های آموزشی طرح ملی «فهما» در شهرستان های استان فارس در حال برگزاری است
نشست های آموزشی طرح ملی «فهما» در شهرستان های استان فارس در حال برگزاری است

نشست های آموزشی طرح ملی «فهما» در شهرستان های استان فارس در حال برگزاری است

حجت الاسلام امیدی از برگزاری نشست های آموزشی طرح ملی «فهما» در شهرستان های استان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این نشست ها تبیین اهداف اجرای طرح با حضور مدیران کانون هاست.
شناسه خبر : 873645 تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۳۹۸ زمان انتشار :

حجت الاسلام «حسین امیدی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: طرح ملی «فهما» در راستای معرفی فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در حال برگزاری است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس با اشاره به اینکه «فهما» که مخفف فرهنگ و هنر مساجد ایران است، افزود: برنامه هایی در راستای آموزش مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس دنبال می شود که نشست های آموزشی و توجیهی در شهرستان های استان از آن جمله است.

 

وی در ادامه گفت: تاکنون نشست ها در شهرستان های خفر، مهر، ارسنجان، خرم بید، کوار، فراشبند، سروستان، استهبان، لامرد، ممیمند، فیروزآباد، جهرم، رستم، ممسنی و پنج منطقه از شیراز برگزار شده است و در سایر شهرستان ها هم پیگیری و برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این نشست ها تبیین اهداف اجرای طرح و چگونگی ثبت اطلاعات در سامانه «بچه های مسجد» با حضور مدیران کانون های مساجد شهرستان است، خاطرنشان کرد: در هر شهرستان به تناسب تعداد کانون ها رابطانی از کانون های فعال انتخاب شده و آموزش دیده اند و تدارک برگزاری جلسات را برعهده دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس با تاکید بر لزوم همکاری مدیران کانون ها در اجرای طرح، گفت: طرح ملی «فهما» دارای مزایایی است که می تواند با معرفی فعالیت های کانون های مساجد در جذب آحاد مردم و به ویژه نونهالان و نوجوانان به مساجد موثر واقع شود.

 

 

پایان پیام/ 130