لزوم راه اندازی تریبون آزاد در مساجد در ایام دهه فجر
لزوم راه اندازی تریبون آزاد در مساجد در ایام دهه فجر

لزوم راه اندازی تریبون آزاد در مساجد در ایام دهه فجر

حجت الاسلام اهرمی راه اندازی تریبون آزاد در مساجد در ایام دهه فجر را یکی از فعالیت های مناسب دانست و برلزوم حضور مسؤولین در مساجد در این ایام تأکید کرد.
شناسه خبر : 873624 تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۳۹۸ زمان انتشار :

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، نخستین نشست «کارگروه مساجد» ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز(یکشنبه 7دی) در محل کانون های مساجد قم برگزار شد.

 

حجت الاسلام «رحیم اهرمی» در این نشست با اشاره به اشکالاتی که بعضا در مسیر امور فرهنگی مساجد وجود دارد، افزود: دشمن در حال برنامه ریزی است تا از اختلافات درون مساجد  استفاده کرده و بهره برداری خودشان را انجام بدهند.

 

مسؤول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی قم در ارائه پیشنهادهایی برای برنامه های دهه فجر امسال گفت: به عقیده من باتوجه به چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، خوب است که 41 مسجد شناسایی شوند و هر شب در تعدادی از این مساجد برنامه های فرهنگی را با هماهنگی و هم افزایی اجرا کنیم.

 

وی با اشاره به لزوم حضور در مساجد بخش های استان قم عنوان کرد: یعنی فقط در شهر قم متمرکز نشویم و از فضای استان نیز نهایت استفاده را ببریم؛ همچنین خوب است که مساجد فعال را به ستاد معرفی کنیم و حضور دستگاه ها را در مجموعه برنامه ها افزایش بدهیم.

 

حجت الاسلام اهرمی اضافه کرد: راه اندازی تریبون آزاد در مساجدی که رفت و آمد زیاد است نیز می‌ تواند کارکرد خوبی برای دهه فجر ایجاد کند تا مردم حرف های خود را بزنند، هرچند برای این کار حضور رسانه ها از جمله صدا و سیما ضرورتی غیر قابل انکار است.

 

وی حضور مسؤولین در کنار مردم را نیز لازم برشمرد و خاطرنشان کرد: ده مسجد مشخص شوند و هر شب استاندار یا مدیران کل حضور پیدا کنند که خود حضور مسؤولین باعث دلگرمی مردم می‌ شود.

 

مسؤول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: با حضور مسؤولین اگر سؤالی هم داشته باشند می‌ توانند مطرح کنند تا شوری دربین مردم در دهه فجر ایجاد شود تا روی بحث انتخابات هم تأثیر گذار باشد و بتوانیم در این دهه موجی ایجاد کنیم.

پایان پیام/ 414