کتابت قرآن با همت بیش از 6 هزار دانش آموز در هشتگرد
کتابت قرآن با همت بيش از 6 هزار دانش آموز در هشتگرد
مدیرکانون امام خمینی(ره) هشتگرد:

کتابت قرآن با همت بیش از 6 هزار دانش آموز در هشتگرد

حجت الاسلام فراستي با اشاره به اهميت گراميداشت ايام الله دهه فجر گفت: کتابت قران کريم با همت بيش از 6 هزار دانش آموز هشتگرد با محوريت کانون فرهنگي هنري مصلي امام خميني(ره) برپا مي شود.
شناسه خبر : 59162 تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، حجت الاسلام فراستي با اشاره به اهميت گراميداشت ايام الله دهه فجر گفت: کتابت قران کريم با همت بيش از 6 هزار دانش آموز هشتگرد با محوريت کانون فرهنگي هنري مصلي امام خميني(ره) برپا مي شود. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصلی امام خمینی(ره) هشتگرد افزود: شکل گیری جامعه قرآنی و حاکمیت قرآن کریم از مهمترین مسائل و شاخص هایی است که رهبرمعظم انقلاب همواره به آن تأکید داشته اند. 

 

به گفته وی، رویداد دانش آموز کاتب قرآن کریم با حمایت و مدیریت امام جمعه شهر هشتگرد با هدف برپایی رویداد عظیم قرآنی با مشارکت اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ اجرا می شود. 

 

وی با اشاره به همراهی و نقش دانش آموزان در برپایی ویژه برنامه های فرهنگی هنری با محوریت مسجد عنوان کرد: بیش از 6 هزار دانش آموز که از خط خوش و تحریری زیبا و خوانا بهره مند هتسند با حضور بیش از 50 استاد خوشنویشی انجمن خوشنویسان در سالروز میلاد امام جواد(ع) مصادف با 2 بهمن در مصلی نمازجمعه شهر هشتگرد اقدام به کتابت قرآن کریم می کنند.

 

وی توضیح داد: نیمی از این دانش آموزان دختران و نیم دیگر از برادران در مقاطع تحصلی مختلف هستند که در جریان رقابت کتابت قرآن کریم صفحات مشخص قرآن کریم را تنظیم و آماده سازی می کنند.