برگزاری دوره‌های «تربیت مربی کودک» در مسجد جامع امام صادق(ع)
برگزاری دوره‌های «تربیت مربی کودک» در مسجد جامع امام صادق(ع)

برگزاری دوره‌های «تربیت مربی کودک» در مسجد جامع امام صادق(ع)

دوره‌های «تربیت مربی کودک» با سرفصل‌هایی همچون روان‌شناسی رشد و بازی‌درمانی کودک در مسجد جامع امام صادق(ع) برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 873130 تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۳۹۸ زمان انتشار :

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، دوره های تربیت مربی کودک در مسجد جامع امام صادق(ع) برگزار می شود.

 

این دوره ها با همکاری معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان تهران و با همکاری امور مساجد ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد در مسجد جامع امام صادق(ع) برگزار می شود.

 

سرفصل های این دوره های آموزشی شامل روانشناسی رشد، روش های تغییر و اصلاح رفتار کودکان، تربیت جنسی کودکان و بازی درمانی در کودک است که در محورهای ویژگی ها، نیازها و روش های برخورد با کودکان 3 تا 6 ساله، فنون تقویت رفتارهای مثبت، فنون کاهش رفتارهای منفی، زمینه ها، عوامل، راهکارها و نیز انواع بازی ها، تکنیک های بازی درمانی برگزار می شود.

 

در این دوره ها اساتیدی همچون حجت الاسلام مهکام، مبین صالحی و حجت الاسلام شهیدی حضور دارند و شرکت کنندگان در این دوره ها از مزایای همچون تخفیف ویژه فعالان فرهنگی و گواهی پایان دوره بهره مند می شوند.

 

دوره تربیت مربی کودک از 12 دی ماه به مدت چهار هفته در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 تا 16 عصر در مسجد جامع امام صادق(ع) برگزار می شود.

 

یادآور می شود، مسجد جامع امام صادق(ع) در بلوار ارتش، بلوار اوشان، میدان شهرداری، خیابان شهید شفیعی واقع شده است.


 

پایان پیام/ 40