نشست هم‌اندیشی مدیران کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد با امام جمعه هفشجان برگزار شد
نشست هم‌انديشي مديران کانون‌هاي فرهنگي‌هنري مساجد با امام جمعه هفشجان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی مدیران کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد با امام جمعه هفشجان برگزار شد

مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد با حجت الاسلام حسيني، امام جمعه شهر هفشجان و حجت الاسلام حجت پناه، مدير ستاد کانون هاي مساجد چهارمحال و بختياري ديدار و گفتگوکردند
شناسه خبر : 54155 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، نشست هم اندیشی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد هفشجان با حضورحجت الاسلام و المسلمین یاسین حسینی، امام جمعه شهر هفشجان، حجت الاسلام و المسلمین محمدابراهیم حجت‌پناه، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، رئیس و اعضای شورای اسلامی هفشجان، ائمه جماعات و هیات امنای مساجد در حسینیه حضرت ثارالله( علیه السلام) هفشجان برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمدابراهیم حجت‌پناه، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در این نشست با اشاره به اینکه در مساجدی که امام جماعت وجود دارد، معرفی مدیر کانون با ایشان است، افزود: در مساجد فاقد امام جماعت ائمه جمعه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد را معرفی خواهند کرد. 

 

وی ادامه داد: مدیران کانون هایی که پرسش نامه ارسالی را تکمیل نکرده اند، بایستی هرچه زودتر نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند و نسبت به اعلام اموال مازاد و مورد نیاز خود دقت کافی داشته باشند و در قسمت انتقادها و پیشنهادها مطالب خود را ذکر کرده تا در ستاد مورد بررسی قرار گیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد، بازوی فرهنگی امام جماعت است، افزود: وحدت فیمابین کانون های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج، هیات های مذهبی و سایر تشکل های مردمی در برنامه های اجرایی مدنظر است و همچنین ظرفیت کانون های تخصصی خادمیاران می تواند بسیاری از مشکلات جوانان و نوجوانان را حل نماید.

 

در این نشست شیوه نامه صدور و تمدید مجوز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و صدور احکام مسئولیت مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای احیای نقش واقعی فرهنگی، آموزشی و تبلیغی مساجد، تربیت، رشد و توانمندسازی نیروهای متعهد انقلابی و کارآمد در حوزه فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی در جوار مساجد و توسعه فرهنگ اصیل و ناب اسلامی- ایرانی تشریح گردید.

 


در ادامه نشست گزارش فعالیت مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد ارائه گردیده وپیشنهادها و راهکارهای عملی در راستای اجرای بهتر فعالیت های کانون ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

این سلسله نشست ها با محوریت امامان جمعه با حضور خادمیاران رضوی و مسئولان کانون‌های محله ای خدمت رضوی در شهرستان ها در راستای هم اندیشی، هم افزایی و تشریک مساعی در دفاتر امام جمعه برگزار می گردد.

 

گفتنی است، یک باب کانون تخصصی خواهران و 13 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد هفشجان تاسیس گردیده و مشغول فعالیت می باشند.