مفهوم سازی، بازی سازی و بازاریابی بازی در قالب دوره آموزشی
مفهوم سازي، بازي سازي و بازاريابي بازي در قالب دوره آموزشي
طی نشستی مطرح شد؛

مفهوم سازی، بازی سازی و بازاریابی بازی در قالب دوره آموزشی

حجت الاسلام شکري با اعلام اهميت توجه به ظرفيت هاي فضاي مجازي گفت: دوره آموزشي بوت کمپ با هدف مفهوم سازي، بازي سازي و بازاريابي بازي با همراهي سازمان فضاي مجازي سراج برپا مي شود.
شناسه خبر : 54091 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۸

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، حجت الاسلام کاظم شکری طی نشست با مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان البرز که دوشنبه 11 دی در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برپا شد گفت: توجه به مقوله بازی سازی یکی از رویکردهای موثر در ایجاد کارآفرینی همچنین رشد صنعت فضای مجازی و بازی های آنلاین است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: بازی یک فعالیت ذهنی با هدف سرگرمی، تقویت خلاقیت و ارتباط با دیگران تلقی می شود موضوعی که این روزها در فضای مدرنیته و عصر رسانه بسیار مورد توجه است. 

 

وی با اشاره به اهمیت آموزش توضیح داد: طی نشست هم اندیشی با مدیر سازمان فضای مجازی سراج استان البرز نسبت به آموزش دوره بوت کمپ تأکید شد، این دوره آموزشی با حضور اساتید ویژه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برپا می شود. 

 

وی با اشاره به ظرفیت فضای مجازی و رسانه ای توضیح داد: این دوره آموزشی به صورت کارگاهی و عملی است؛ متناسب با جایگاه سازمان سراج در نشر و بسط باورهای ایمانی و الهی انتظار می رود این دوره بستر مناسبی برای ایجاد و ارتقاء میزان کارکردهای فعالیتی فعالان کانون های مساجد در فضای مجازی باشد.