حضور پرشور فعالان کانون های مساجد در راهپیمایی 9 دی
حضور پرشور فعالان کانون هاي مساجد در راهپيمايي 9 دي
به مناسبت 9 دی؛

حضور پرشور فعالان کانون های مساجد در راهپیمایی 9 دی

فعالان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان البرز در قالب گروه هاي مسجدي با حضور در صفوف راهپيمايي بزرگداشت 9 دي بار ديگر از آرمان هاي انقلاب و اسلام دفاع کردند.
شناسه خبر : 54031 تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۰

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، فعالان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان البرز در قالب گروه هاي مسجدي با حضور در صفوف راهپيمايي بزرگداشت 9 دي بار ديگر از آرمان هاي انقلاب و اسلام دفاع کردند. 

 

حماسه 9 دی تجلی آفرین بصیرت افزایی و بصیرت مندی مردمی است که آگاهانه نقشه های شوم استکبار را نقش برآب کردند و با باور به ایمان و اراده الهی در صفوف مقدم ایستادگی و حمایت از نظام انقلاب اسلامی نام آوازه شدند. 

 

حجت الاسلام کاظم شکری در این باره می گوید: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با باور به داشته های ایمانی همواره در صفوف مقدم دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام هستند. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: بصیرت و آگاهی یگانه درسی است که مکتب حاج قاسم سلیمانی همچنین محور تربیتی و هدایت گونه آیت الله مصباح آن را در میان نسل امروز تبیین کردند. 

 

گفتنی است، حماسه 9 دی یادآور روز آگاهی و درک مردمی است که با معرفت و آگاهی خویش در مقابل استکبار و نقشه های شوم آنان ایستاد و با مقاومت و باور به ارزش های اسلام و انقلاب، این روز را به یکی از یوم الله های انقلاب اسلامی تبدیل کرد.