برگزاری مراسم عزاداری به مدت چهار شب با همت کانون فرهنگی هنری کوثر همدان
برگزاري مراسم عزاداري به مدت چهار شب با همت کانون فرهنگي هنري کوثر همدان
همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها

برگزاری مراسم عزاداری به مدت چهار شب با همت کانون فرهنگی هنری کوثر همدان

نامني گفت: به مناسبت چهارمين سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سليماني و حماسه 9 دي مراسم ويژه سخنراني و عزاداري به مدت چهار شب با همت کانون فرهنگي هنري کوثر در مسجد محمديه همدان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 54026 تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۲۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان، احسان نامنی  گفت:  در راستای معرفی مکتب شهید سلیمانی  مراسم سخنرانی و عزاداری به مدت چهار شب در مسجد محمدیه همدان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کوثر افزود: این برنامه از امشب 9 دی  بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی مصطفی روحی، امیر ربانی، محمد ملکی و رضا میرزایی به مدت چهار شب با همکاری کانون، بسیج؛ هیات امنای مسجد محمدیه برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: همچنین برگزاری کرسی های تلاوت قرآن و هدیه ثواب آن به روح سردار حاج قاسم سلیمانی و سخنرانی  با محوریت مقاومت و تبعیت از ولایت فقیه از دیگر فعالیت های اجرای است.

.

وی مردمی بودن و تبعیت از ولایت فقیه را ۲ شاخصه مهم و برجسته شهید سلیمانی دانست و اظهار کرد: شخصیت خستگی ناپذیر، مردمی و بی بدیل شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی باعث شده است که دل‌های بسیاری مجذوب وی شود و به ویژه در بین نوجوانان، جوانان و همه مردم «سردار دل‌ها» نامیده شد.