مسائل و مشکلات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قروه بررسی شد
مسائل و مشکلات کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد قروه بررسي شد
در جریان سفر مدیر ستاد کانون‌های مساجد کردستان؛

مسائل و مشکلات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قروه بررسی شد

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کردستان با هدف بررسي مسائل و مشکلات کانون‌هاي مساجد قروه به اين شهرستان سفر کرد و از نزديک در جريان فعاليت و برنامه کانون‌هاي اين شهرستان قرار گرفت.
شناسه خبر : 53851 تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، «بهزاد کیامهر» با همراهی کارشناس مسئول ساماندهی ستاد کانون‌های مساجد استان کردستان در راستای بررسی وضعیت و روند فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به شهرستان قروه سفر کرد و در اولین اقدام با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قروه دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات کانون‌های مساجد گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

 

بازدید از کانون شهید مطهری مسجد جامع قروه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در ادامه از کانون شهید مطهری مسجد جامع بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های این کانون قرار گرفت.

وی در این بازدید که با حضور مدیر مسئول کانون، هیئت امنا و فرمانده پایگاه بسیج مسجد جامع قروه انجام شد، روند فعالیت کانون‌ شهید مطهری بررسی و پیرامون وضعیت و ظرفیت‌های کانون، روند اجرای طرح‌های ملی و استان گفت‌وگو و تبادل‌نظر شد.

بازدید از کانون‌های رسول اکرم(ص) و صاحب الزمان روستای وینسار شهرستان قروه

کیامهر، همچنین با هدف ساماندهی و ارتقاء سطح فعالیت با حضور هیات امنا مساجد از کانون‌های رسول اکرم(ص) و صاحب الزمان روستای وینسار شهرستان قروه بازدید و از نزدیک و در جریان روند فعالیت‌ها این کانون‌ها قرار گرفت.

معرفی مدیر جدید با مسجد مهدیه قروه

این مقام مسئول در ادامه این سفر با هدف تشریح برنامه‌های ستاد کانون‌های مساجد و رایزنی برای معرفی مدیر جدید با مسئول هیئت امنا مسجد مهدیه قروه دیدار کرد.

کیامهر در این دیدار با توضیح برنامه‌ها و طرح‌های ملی و استانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، خواستار توسعه فعالیت‌ها و تربیت کادر نوجوان شد.

دیدار با امام جماعت و هیئت امنا مسجد امام علی (ع) قروه

وی همچنین با امام جماعت و هیئت امنا مسجد امام علی (ع) قروه دیدار و با تشریح برنامه‌های ستاد گفت: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد با رویکرد نهضت بازگشت به مسجد و تقویت فعالیت‌های مسجد محور برنامه‌ریزی و اجراء می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز نیازمند عملکرد اجتماعی و فعال شدن نهادهای اجتماعی هستیم، عنوان کرد: مسجد مهم‌ترین نهاد اجتماعی است.

دیدار با امام جمعه شهر دزج قروه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با هدف بررسی مسائل و مشکلات کانون شهر دزج با امام جمعه این شهر دیدار کرد.

کیامهر در این دیدار با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گسترده‌ترین شبکه فرهنگی در کشور هستند، تاسیس و تقویت این کانون‌ها را اقدامی ارزشمند در راستای نهضت بازگشت به مساجد دانست

تغییر مدیرمسئول و تعیین مدیر جدید برای کانون شهر دزج، تاسیس کانون‌های تخصصی خواهران، طرح مسجد برقرار و اهمیت و جایگاه کانون‌های مساجد از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

تاسیس کانون در مسجد موسی بن جعفر (ع) قروه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان با همراهی کارشناس مسئول ساماندهی استان با هدف بررسی وضعیت و شرایط تاسیس کانون فرهنگی هنری مساجد، با امام جماعت، هیئت امنا و مربیان فعال مسجد موسی بن جعفر(ع) قروه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بررسی مسائل و مشکلات کانون شهید نجفی مسجد امام سجاد (ع) قروه

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کردستان با هدف بررسی روند فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، بررسی وضعیت و ظرفیت‌های کانون، تشریح اهداف و برنامه های ستادی از کانون شهید نجفی مسجد امام سجاد (ع) قروه بازدید و با هیئت امنای مسجد و فرمانده پایگاه بسیج کانون پیرامون مسائل مربوطه گفت‌وگو کرد که از جمله مسائل مطرح شده در این دیدار، تغییر مدیر قبلی و معرفی مدیر جدید بود.