مسجد آقامیرزااحمد زنجان، یکی از مساجد تراز انقلاب اسلامی است
مسجد آقاميرزااحمد زنجان، يکي از مساجد تراز انقلاب اسلامي است
مدیرستاد کانون های مساجد استان زنجان:

مسجد آقامیرزااحمد زنجان، یکی از مساجد تراز انقلاب اسلامی است

اسلامي از مسجد آقاميرزااحمد زنجان به عنوان يکي از مساجد تراز انقلاب اسلامي ياد کرد و گفت: در اين مسجد با تعامل بين ارکان مسجد تمام امکانات براي استفاده اعضاي کانون فرهنگي هنري مهيا است.
شناسه خبر : 53601 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان امروز در آیین تجلیل از 40 تن از فعالان کانون فرهنگی هنری آقامیرزااحمد زنجان به جایگاه مسجد از صدر اسلام تاکنون اشاره کرد و گفت: مساجد تنها محلی برای عبادت نیست و بایستی به کارکردهای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... آن نیز توجه شود.

 

وی از مسجد آقامیرزااحمد زنجان به عنوان یکی از مساجد تراز انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: در این مسجد با تعامل بین ارکان مسجد تمام امکانات برای استفاده اعضای کانون فرهنگی هنری مهیا است.

 

اسلامی با اشاره به اینکه اعضای کانون باید در کنار فعالیت های فرهنگی و هنری به اقامه نماز اول وقت در مسجد همت گمارند، تصریح کرد: حضور در مسجد و شرکت در برنامه های کانون نیز باید در اولویت اعضای کانون باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با اشاره به اینکه اعضای کانون های مساجد باید روحیه مطالبه گری داشته باشند، افزود: این روحیه را از مساجد آغاز و در سطح جامعه ادامه دهید.

 

در ادامه این مراسم از 40 نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری میرزااحمد زنجان که در رشته های احکام، کتابخوانی و کتابداری، عکاسی و زبان شرکت کرده و حائز موفقیت هایی شده بودند تجلیل شد.