هدف از برپایی کارگاه تئاتر شبستان تقویت نهاد مسجد در ترویج هنر دینی است
هدف از برپايي کارگاه تئاتر شبستان تقويت نهاد مسجد در ترويج هنر ديني است
مدیر ستاد کانون های مساجد البرز:

هدف از برپایی کارگاه تئاتر شبستان تقویت نهاد مسجد در ترویج هنر دینی است

حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت ظرفيت تئاتر بچه هاي مسجد در پيشبرد اهداف ديني بيان کرد: مدرسه تئاتر شبستان با هدف تقويت نهاد مسجد در ترويج هنر ديني برنامه ريزي شده است.
شناسه خبر : 53589 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۰

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، حجت الاسلام کاظم شکری طی نشست اداری که پنجشنبه 16 آذر در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برپا شد گفت: 16 آذر در تقویم ملی کشورمان به نام روز دانشجو نام گذاری شده است که جا دارد این روز را به تمامی دانشجویان فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد تبریک عرض کنیم. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: از جمله برنامه های پیش رو در ستاد کانون های مساجد طرح مدرسه شبستان است که انتظار می رود با همراهی کانون های مساجد محمدشهر این طرح به خوبی برپا شود.

 

وی با اشاره به اهمیت ظرفیت تئاتر بچه های مسجد در پیشبرد اهداف دینی بیان کرد: مدرسه تئاتر شبستان با هدف تقویت نهاد مسجد در ترویج هنر دینی برنامه ریزی شده است. 

 

وی در بخش دیگر سخنان خود با تقدیر از روند فعالیت کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد در پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی در عرصه مساجد عنوان کرد: طرح آموزشی کانون های تخصصی خواهران، طرح نشست آموزشی کتابداران مساجد و تقدیر از آنان همچنین پیشگیری طرح مدرسه شبستان در قالب هنر از جمله برنامه های موفقی است که در مدت کوتاه روزهای گذشته با استقبال قابل تأملی برپا شد. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: اثرگذاری کار مسجد در نخستین مرحله ابعاد فردی و در گام های بعدی ابعاد اجتماعی دارد که در این رابطه انتظار می رود شاهد دستاوردهای کلانی باشیم.