عضویت مدیران کانون های مساجد در بیمه هنرمندان
عضويت مديران کانون هاي مساجد در بيمه هنرمندان

عضویت مدیران کانون های مساجد در بیمه هنرمندان

قائم مقام معاونت ساماندهي و شبکه‌سازي ستاد کانون هاي‌ فرهنگي هنري مساجد کشور گفت: راهبرد اصلي کانون هاي تخصصي خواهران بهره گيري از ظرفيت جريان هاي مردمي در حوزه زيست عفيفانه است.
شناسه خبر : 53582 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۸

نجم الدين آفتابي  در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار کرد: تقويت کمي و کيفي مساجد از جمله رسالت‌هاي خطير کانون‌هاي فرهنگي هنري است.

وي افزود: ايجاد کانون‌هاي تخصصي ويژه خواهران هدفگذاري شده بود که تا کنون در همه استان‌هاي کشور اين کانون‌ها تأسيس شده و مديران آن در نخستين دوره آموزشي توجيهي کانون‌هاي ويژه خواهران مشارکت کرده‌اند.

قائم مقام معاونت ساماندهي و شبکه‌سازي ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور گفت: رسالت خطير کانون‌هاي تخصصي خواهران مشارکت جريان‌هاي مردمي در حوزه زيست عفيفانه است.

آفتابي گفت: پنج درصد سهميه تأسيس کانون تخصصي خواهران لحاظ شده که ضمن انجام فعاليت‌هاي ويژه در اقدام مشترک با کانون عمومي هم پيشگام خواهند بود.

وي به ساماندهي فعاليت‌هاي کتابخانه اي اشاره کرد و گفت: ستاد کانون‌هاي مساجد در اين بخش دچار افت شده بود که با طراحي جديد و به روز در سيستم کتابخانه‌ها، به روزرساني مجوز و استقرار نرم افزارهاي کتابداري، هم اکنون روند رو به بهبودي را در فعاليت‌هاي کتابخانه ها شاهد هستيم.

قائم مقام معاونت ساماندهي و شبکه‌سازي ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور تصريح کرد: کادرسازي نوجوانان، منطقه بندي قرارگاه‌ها و ايجاد شبکه رابطين شامل کانون‌هاي معين و راهبر، تخصيص بيمه هنرمندان و صدور شبستان کارت براي مديران کانون‌ها، تخصصي شدن فعاليت‌هاي کانون‌ها در بخش‌هاي مختلف و ايجاد شناسه ملي از جمله فعاليت‌هاي در دست اقدام اين معاونت است.