دوره آموزشی «کانون‌های تخصصی خواهران» فردا در همدان برگزار می شود
دوره آموزشي «کانون‌هاي تخصصي خواهران» فردا در همدان برگزار مي شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان:

دوره آموزشی «کانون‌های تخصصی خواهران» فردا در همدان برگزار می شود

حجت الاسلام عزيزي گفت: نخستين گردهمايي آموزشي «کانون هاي تخصصي خواهران» فردا پنجشنبه (16 آذر) در مجتمع فرهنگي هنري بوعلي سيناي همدان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 53575 تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۷

حجت الاسلام علی عزیزی در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان گفت: نخستین دوره آموزشی کانون های تخصصی خواهران با حضور مدیران کانون های جدید التاسیس خواهران ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول امور بانوان استانداری همدان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود:  30 کانون تخصصی خواهران  در استان همدان راه اندازی می شود که به صورت ویژه فعالیت های تخصصی بانوان در قالب سبک زندگی اسلامی ، خانواده و مباحث بانوان را دنبال می کنند.

 

حجت الاسلام عزیزی اظهار داشت: زنان عهده‌دار نقش تربیتی جامعه بوده و این زنان هستند که مسئولیت مهم تربیت افراد جامعه را بر دوش دارند چرا که انسان‌ها در خانواده تربیت می‌شوند و سپس وارد اجتماع می‌گردند و زن به عنوان مدیر خانه و در جایگاه مادر که بیشترین حضور را در خانه دارد، می‌تواند بالاترین نقش را در این زمینه ایفاء نماید.

 

وی گفت: علاوه  بر موارد ذکر شده در زمینه جایگاه والای زنان از نگاه اسلام، نام یکی از سوره‌های قران مجید به نام نساء (یعنی زنان) اختصاص یافته است و در ایات این سوره بحث‌های زیادی درباره زنان وجود دارد.