طرح سینما سیار به منظور اجرای عدالت فرهنگی در کانون های مساجد اجرا می شود
طرح سينما سيار به منظور اجراي عدالت فرهنگي در کانون هاي مساجد اجرا مي شود
مدیرستاد کانون های مساجد استان زنجان:

طرح سینما سیار به منظور اجرای عدالت فرهنگی در کانون های مساجد اجرا می شود

اسلامي از اکران انيميشن«بچه زرنگ» براي اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد زنجان خبر داد و گفت: اکران اين انيميشن به صورت سينما سيار و در راستاي اجراي عدالت فرهنگي در مناطق محروم و حاشيه شهر انجام مي شود.
شناسه خبر : 53566 تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از اکران انیمیشن«بچه زرنگ» برای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد زنجان خبر داد و گفت: اکران این انیمیشن به صورت سینما سیار و در راستای اجرای عدالت فرهنگی در مناطق محروم و حاشیه شهر انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این انیمیشن صبح امروز 15 آذرماه در مانون فرهنگی هنری مبین روستای قلتوق اکران می شود، گفت: در نوبت بعدازظهر نیز بچه های کانون فرهنگی هنری آل یاسین و زینب کبری(س) روستای پایین کوه به تماشای این انیمیشن می نشینند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از استمرار اجرای طرح سینما سیار و اکران انیمیشن ها و فیلم های ارزشی برای کانون های مساجد استان خبر داد و گفت: این طرح همواره با استقبال بچه های مسجدی همراه بوده است.

 

بچه زرنگ یک انیمیشن سینمایی در ژانر ماجراجویی به تهیه کنندگی حامد جعفری است. این سومین انیمیشن سینمایی «گروه هنرپویا» بعداز شاهزاده روم و فیلشاه محسوب می‌شود.