مسجد جامع جهرم میزبان شانزدهمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس
مسجد جامع جهرم میزبان شانزدهمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس

مسجد جامع جهرم میزبان شانزدهمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس

شانزدهمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس با حضور مدیران و رابطان کانون های مساجد جهرم به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 872514 تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۳۹۸ زمان انتشار :

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، شانزدهمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس با حضور مدیران و رابطان کانون های مساجد جهرم به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

 

«رضا نیکجو» در این نشست گفت: طرح ملی «فهما» با مشارکت و رقابت کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در حال برگزاری است و همه کانون ها در تلاش هستند تا با کسب امتیازات بیشتر سرانه بیشتری هم جدب کنند.
 

رابط طرح ملی «فهما» در شهرستان جهرم با تشریح اهداف و ابعاد برگزاری این طرح ملی پرداخت و خاطرنشان کرد: ثبت اطلاعات و فعالیت ها در سامانه «بچه های مسجد» باعث می شود که مجموع امتیازات استان هم افزایش پیدا کند و در کشور به جایگاه خوبی برسد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» مسجد جامع جهرم خواستار همکاری جدی کانون ها در ثبت اطلاعات اعضا و ارکان کانون در سامانه «بچه های مسجد» شد و آموزش های لازم  چگونگی ثبت فعالیت های فرهنگی و هنری و اخبار در این سامانه را ارائه کرد.

 

خاطرنشان می شود، در راستای اجرای طرح ملی «فهما»، نشست های آموزشی و توجیهی ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در همه شهرستان های فارس با حضور رابطان استانی و مدیران کانون ها در حال برگزاری است.

 

 

پایان پیام/ 130