بانوان جریان ساز یک حرکت هدفمند در مسیر تحقق و احیاء الگوی سوم زن ایرانی اسلامی هستند
بانوان جريان ساز يک حرکت هدفمند در مسير تحقق و احياء الگوي سوم زن ايراني اسلامي هستند
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز:

بانوان جریان ساز یک حرکت هدفمند در مسیر تحقق و احیاء الگوی سوم زن ایرانی اسلامی هستند

حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت و نقش بانوان در جامعه گفت: بانوان جريان ساز يک حرکت هدفمند در مسير تحقق و احياء الگوي سوم زن ايراني اسلامي هستند.
شناسه خبر : 53405 تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۰

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، حجت الاسلام کاظم شکری طی آیین همایش آموزش مدیران کانون های تخصصی خواهران که یکشنبه 12 آذر در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز برگزار شد گفت: امروز بانوان نقش محوری در جریان سازی و تحول آفرینی در عرصه های مختلف اجتماعی دارند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: اثرگذاری بانوان در مسیر تاریخ همواره بیانگر اهمیت و جایگاه این قشر در رشد و تعالی خانواده و جامعه است.

 

وی با اشاره به ضرورت توجه به محوریت کارکرد نهادی مسجد در رشد و بالندگی جامعه توضیح داد: راه اندازی کانون های تخصصی خواهران گامی با محوریت مسجد در مسیر ارتقاء رشد خانواده و جامعه است.

 

وی با بیان این مطلب که بستر رشد و کمال انسانی با نگاه هدفمند و تربیت گونه زن رقم می خورد عنوان کرد: امروز زنان در عرصه اجتماعی با حضور پررنگ و شاخص خود توانسته اند جریان ساز یک حرکت هدفمند در مسیر تحقق و احیاء الگوی سوم زن ایرانی اسلامی باشند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: خانواده مهمترین عنصر جامعه است و نقش زن در آن به عنوان یک مادر بیش از پیش است از این رو تقویت، هدایت و حمایت معنوی مادر زمینه تعالی جامعه را می تواند به همراه داشته باشد.