یک جوان چینی در مسجد النبی تهران به اسلام مشرف شد
يک جوان چيني در مسجد النبي تهران به اسلام مشرف شد

یک جوان چینی در مسجد النبی تهران به اسلام مشرف شد

يک جوان چيني با حضور در مسجد النبي محله ولنجک تهران به دين مبين اسلام و مذهب تشيع مشرف شد.
شناسه خبر : 53385 تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، یک جوان چینی به نام «شوفینک لو» با حضور در مسجد النبی ولنجک تهران با اقرار به وحدانیت باری‌تعالی و نبوت پیامبر اکرم (ص) و امامت دوازده معصوم(ع) به دین مبین اسلام مشرف شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده، امام جماعت مسجدالنبی در این مراسم اسلام را دین حقانیت دانست و بیان داشت: زیبایی و جذابیت قرآن و کلام اهل‌بیت(ع) به قدری بالاست که به هر میزان دشمن برای سیاه نمایی آن تلاش می‌کند، به نتیجه نمی‌رسد.

وی با ابراز خرسندی از انتخاب مسیر صحیح سعادت توسط «لو» خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم حقایق اسلام را برای مردم دنیا بازگو کنیم، قطعا افراد پاک طینت آن را انتخاب می‌کنند.

این جوان چینی، پیش از بجا آوردن شهادتین، با اصول دین، یعنی «توحید»، «عدل»، «نبوت»، «امامت»، «معاد» و مسائلی در خصوص امامت امام زمان (ع) و دوران غیبت و تفاوت مذاهب شیعه و تسنن، آشنا شده و در این خصوص توضیحاتی را دریافت کرد.

شوفینک لو در این مراسم تأکید کرد: حضور در فضای معنوی مساجد نقش مؤثری در مسلمان شدن او داشته و ابراز امیدواری کرد بتواند ارتباط خود را با مساجد بیشتر کند. وی نام خود را نیز از «شوفینک» به «مهدی» تغییر داد.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده با اهداء یک جلد قرآن کریم، تشرف به دین اسلام و مذهب شیعه را به این جوان تازه‌مسلمان تبریک گفت.

گفتنی است؛ «لو» از چندین سال پیش تحقیق درباره اسلام را با بهره‌گیری از کتاب‌های چاپ شده به زبان چینی آغاز کرده و برای تکمیل این تحقیقات بیش از ۵ سال است که به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است.

انتهای پیام/