همایش آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران البرز برپا می شود
همايش آموزشي مديران کانون هاي تخصصي خواهران البرز برپا مي شود
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز:

همایش آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران البرز برپا می شود

حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت و ضرورت حضور پرشور خواهران در عرصه برنامه هاي فرهنگي، اجتماعي، معرفتي و سياسي مسجد گفت: نقش خواهران در جريان سازي و بالندگي مسجد بسيار مهم و با اهميت است.
شناسه خبر : 53374 تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، یکی از برنامه های محوری در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز راه اندازی کانون های تخصصی ویژه خواهران است. برنامه ای که به صورت هدفمند سعی دارد در قالب تبیین الگوی سوم زن ایرانی همت گمارد.

 

حجت الاسلام کاظم شکری در خصوص اهمیت جایگاه بانوان در عرصه مسجد و نقش و رسالت ممتاز آنان گفت: به منظور بسط و گسترش فعالیت خواهران درعرصه مسجد 26 کانون تخصصی ویژه خواهران راه اندازی شده است که ساختار کلّی آن در اختیار بانوان است.

 

به گفته وی، توجه به ضرورت ها و نیازهای بانوان، همچنین تعالی و رشد آنان در عرصه های فرهنگی و هنری با رویکرد مسجدمحوری یکی از ضرورت های این طرح است.

 

وی توضیح داد: به همین منظورهمایش آموزشی مدیران کانونهای تخصصی خواهران البرزبه زودی در سالن اجتماعات ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با هدف هم اندیشی و هم افزایی بیشتر برپا می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: بانوان در تحکیم خانواده، هویت مادری، هویت همسری و در نهایت در معنای کلی زن تراز اسلامی با محوریت جایگاه مسجد مهمترین نقش و رسالت اجتماعی را دارند.