تاسیس کانون های تخصصی بانوان در تحولات مهم جامعه بالاخص در حوزه بانون اثرگذار خواهد بود
تاسيس کانون هاي تخصصي بانوان در تحولات مهم جامعه بالاخص در حوزه بانون اثرگذار خواهد بود
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان:

تاسیس کانون های تخصصی بانوان در تحولات مهم جامعه بالاخص در حوزه بانون اثرگذار خواهد بود

به گفته موسوي، تاسيس کانون هاي تخصصي خواهران اتفاق مبارکي است که در تحولات مهم جامعه بالاخص در حوزه بانوان اثرگذار خواهد بود.
شناسه خبر : 53349 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، سیده فائزه موسوی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان امروز در همایش آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران در زنجان اظهار کرد: تاسیس کانون های تخصصی خواهران در استات اقدام ارزشمندی بود که به سرانجام رسید.

 

وی با یادآوری اینکه تاسیس کانون های تخصصی خواهران می تواند در پیشبرد مسائل اجتماعی و فرهنگی بالاخص در حوزه امور بانوان در استان موثر باشد، گفت: تاسیس 21 کانون خواهران در استان زنجان اقدام مبارکی است که امیدواریم شاهد افزایش کمی و کیفی کانون های تخصصی خواهران در استان باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه برای اثرگذاری بیشتر کارهای تشکیلاتی باید برنامه ریزی منظم داشت، اضافه کرد: برنامه های کانون را براساس برنامه پیش ببرید تا رویکردها و اهداف ایجاد چنین مراکزی به ثمر برسد.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان تصریح کرد: تاسیس کانون های تخصصی خواهران اتفاق مبارکی است که در تحولات مهم جامعه بالاخص در حوزه بانوان اثرگذار خواهد بود.