بحث برقراری ارتباط بین مساجد خراسان جنوبی و مساجد بین الملل در دستور کار است
بحث برقراري ارتباط بين مساجد خراسان جنوبي و مساجد بين الملل در دستور کار است
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی:

بحث برقراری ارتباط بین مساجد خراسان جنوبی و مساجد بین الملل در دستور کار است

حجت الاسلام محقي گفت: بحث ارتباط مساجد استان با مساجد حوزه بين الملل را در دستور کار داريم و بهترين نوع کار در حوزه فرهنگي، کار مردم پايه است.
شناسه خبر : 53267 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی امروز پنج شنبه (۹ آذر) در همایش آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران خراسان جنوبی اظهار داشت: نگاه ستاد به کانون های فرهنگی هنری مساجد این است که از ساختارها بیرون آید و کار فوق العاده ای را در سطح استان انجام دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه بهترین نوع کار در حوزه فرهنگی، کار مردم پایه است، افزود: یک بخشی از کانون های تخصصی که اتفاق می افتد در زمینه پیگیری کارهای فرهنگی مردم پایه است.

وی در ادامه گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۲ برنامه به صورت مردم پایه در استان اجرا کردیم که بسیار تاثیرگذار بود و میزبان مهمانانی بین المللی از جمله ناصر ابوشریف و بانو هوشینو بودیم.

حجت الاسلام محقی با اشاره به اینکه به دنبال رقم زدن رویکرد متفاوت در حوزه فعالیت های فرهنگی مساجد هستیم، ادامه داد: ارتباط مساجد استان با مساجد حوزه بین الملل را در دستور کار داریم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: یک کار بزرگ و فاخر و مستثنی نسبت به دیگر برنامه های فرهنگی در استان رخ خواهد داد؛ به دنبال اجرای کارهای متفاوت و تاثیرگذار با هدف تمرکززدایی از برنامه های فرهنگی از مرکز استان هستیم.

وی بیان داشت: به دنبال این هستیم تا طی تابستان سال آینده یک اردوی مشهدمقدس راه اندازی کنیم و با فعالین فرهنگی استان خراسان جنوبی با حزب الله لبنان دیدار و گفتگویی داشته باشید.

حجت الاسلام محقی گفت: آموزش مهارتهای مدیریت و رهبری در تشکیلات، آشنایی با عرصه های حضور اجتماعی زن و راهبردها و راهکارها و آشنایی با نقش زنان در تعالی خانواده از سرفصل های محتوایی این دوره آموزشی است.