دوره آموزشی ویژه مدیران کانون های تخصصی خواهران خراسان جنوبی برگزار می شود
دوره آموزشي ويژه مديران کانون هاي تخصصي خواهران خراسان جنوبي برگزار مي شود
9 آذرماه؛

دوره آموزشی ویژه مدیران کانون های تخصصی خواهران خراسان جنوبی برگزار می شود

مدير ستاد کانون هاي مساجد خراسان جنوبي از برگزاري دوره آموزشي مديران کانون هاي فرهنگي هنري تخصصي خواهران استان همزمان با ۹ آذر در بيرجند خبر داد.
شناسه خبر : 53225 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محقی مدیر ستاد استان اظهار کرد: در حال حاضر ۳۹ باب کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران با هدف بهره مندی از ظرفیت عظیم و بی بدیل بانوان در خراسان جنوبی راه اندازی شده است.

وی افزود: تبیین وظایف برنامه ریزان و فعالان حوزه زن و خانواده به منظور پیشرفت در عرصه های معنویت، فکر، علم، زندگی، در سطح فرد و جامعه، الگوسازی، انتقال تجربیات، توانمندسازی مدیران کانون های تخصصی خواهران، تقویت شبکه های بانوان در بستر کانون های فرهنگی هنری، احیای گفتمان نظام زن و خانواده از منظر مقام معظم رهبری در بستر مسجد طراز اسلامی، ارتقای سطح توانمندی های خواهران عضو کانون های مساجد از طریق آموزش علمی، هدفمند و روزآمد و تبیین نقش و جایگاه زن در تحقق تمدن نوین اسلامی از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: این دوره آموزشی با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و ... با هدف تبیین و تشریح «ساختار و سیاست ها و رویکردهای ستاد استان، مهارت های مدیریتی و کار تشکیلاتی در مساجد، جایگاه زن در نظام فکری و معرفتی انقلاب اسلامی، مسجد و زن طراز انقلاب اسلامی و زن در اندیشه و بیان امامین انقلاب» برگزار می شود.

محقی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی همزمان با پنج شنبه 9 آذرماه در بیرجند برگزار خواهد شد، یادآور شد: این دوره آموزشی در سه گام «آموزش حضوری در مراکز استان ها، آموزش غیرحضوری و متمرکز آنلاین و مرحله سوم حضوری و متمرکز در تهران» تقسیم شده است.