هنرنمایی گروه سرود کانون شهید شهریاری زنجان در سیزدهمین سالگرد شهادت شهید مجید شهریاری
هنرنمايي گروه سرود کانون شهيد شهرياري زنجان در سيزدهمين سالگرد شهادت شهيد مجيد شهرياري

هنرنمایی گروه سرود کانون شهید شهریاری زنجان در سیزدهمین سالگرد شهادت شهید مجید شهریاری

سلامي گفت: گروه سرود کانون شهيد شهرياري در مراسم گراميداشت اين شهيد بزرگوار که با سخنراني امام جمعه و استاندار زنجان برگزار مي شود، سرود «ايران و شهيد» را اجرا مي کند.
شناسه خبر : 53220 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان اظهار کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهید مجید شهریاری، دانشمند هسته ای ایران، چهارشنبه 8 آذرماه مراسم گرامیداشتی در محل کارخانه کبریت زنجان برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: این مراسم با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد زنجان و صدا و سیمای مرکز زنجان به صورت برنامه زنده تلویزیونی برگزار می شود.

 

به گفته اسلامی، در این مراسم ضمن سخنرانی امام جمعه و استاندار زنجان، گروه سرود کانون فرهنگی هنری شهید شهریاری زنجان با اجرای سرود «ایران و شهدا» هنرنمایی می کند. 

 

شهید مجید شهریاری، یکی از دانشمندان هسته‌ای کشورمان است که همگان او را نمادی از اقتدارعلمی و توسعه فناوری‌های سخت پژوهشی ایران اسلامی می‌ دانند.

 

شهید والامقامی که قدرت فکری، توانمندی اجرایی، غیرت ملی و انقلابی‌اش سرویس‌های امنیتی آمریکا و رژیم‌صهیونیستی را به ستوه آورد تا ترور را به عنوان آخرین حربه برای حذف وی به کار گیرند.

 

مجید شهریاری دانشمند فرزانه و استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی هشتم آذر سال ۱۳۸۹ توسط عوامل رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شد.