همیاری کانون مسجد و پایگاه بسیج، در روستای بزنج، یک روز فرهنگی را رقم زد
همياري کانون مسجد و پايگاه بسيج، در روستاي بزنج، يک روز فرهنگي را رقم زد
در اسفراین؛

همیاری کانون مسجد و پایگاه بسیج، در روستای بزنج، یک روز فرهنگی را رقم زد

فعالان کانون "معراج السعاده" با همياري پايگاه بسيج الزهرا(س) مسجد امام حسن(ع) روستاي بزنج برنامه هاي متنوعي به مناسبت هفته بسيج برگزار کردند و يک روز فرهنگي را در قاب تصاوير روستا ماندگار کردند.
شناسه خبر : 53158 تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ مسجد امام حسن علیه السلام  روستای بزنج اسفراین  یکی از روستاهای برگزیده  استان در جشنواره دوستدار کتاب ایران، به مناسبت هفته بسیج با همکاری بانوان کانون فرهنگی هنری "معراج السعاده" فعالیت های فرهنگی رقم زدند و اهالی را مهمان مسجد کردند.

 

بانوان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای روستا، دست به دست هم دادند و نمایشگاهی با غرفه های صنایع دستی  و نمایش و معرفی کسب و کار خرد  و تولیدات زنان روستا در معرض دید عموم قرار دادند.

پس از آن کارگاه آموزشی زندگی پویا با دو موضوع عفاف و حجاب  که  با حضور اسکندری، فرمانده حجاف و عفاف بسیج شهرستان اسفراین  و نیز مهارت های زندگی و تربیت فرزند نیز توسط حجت الاسلام علی رنجبر برای بانوان حاضر برگزار شد.

این برنامه آموزشی و مفرح  که با همکاری حوزه فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان  برنامه ریزی شده بود با جشنواره غذا  و رقابت بانوان روستا ادامه و پایان یافت.

 

 

پایان/