رونمایی از کتاب «اکنون نوبت من است» در رامهرمز
رونمايي از کتاب «اکنون نوبت من است» در رامهرمز

رونمایی از کتاب «اکنون نوبت من است» در رامهرمز

به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني به همت کانون فرهنگي و هنري انتظار رامهرمز از کتاب «اکنون نوبت من است» به نويسندگي آسيه قاسمي رونمايي شد.
شناسه خبر : 53142 تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد خوزستان، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به همت کانون فرهنگی و هنری انتظار مسجد صاحب الزمان روستای مربچه رامهرمز از کتاب «اکنون نوبت من است» به نویسندگی آسیه قاسمی رونمایی شد. 

این کتاب دومین نوشته آسیه قاسمی، روایت پانزده داستان از زندگی سردار شهید مدافع حرم محمدرضا علیخانی است که به همراه تصاویری زیبا برای رده سنی نوجوان توسط انتشارات حماسه یاران به چاپ رسیده است.

این مراسم با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز و مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان برگزار شد.

همچنین به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز، از ۲۰مربی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد رامهرمز با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

از دیگر فعالیت‌های هفته کتاب توسط کانون‌های مساجد برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «سلام بر ابراهیم» شامل خاطرات و زندگینامه شهید ابراهیم هادی است.

این مسابقه توسط کانون‌های فرهنگی و هنری امام حسین (ع) مسجد امام حسین (ع) و امام علی (ع) مسجد علی ابن ابیطالب رامهرمز ویژه خواهران و برادران برگزار شد.

مسابقه کتاب «نماز کلید بهشت» نیز به همت کانون فرهنگی و هنری ابن سینا مسجد صاحب الزمان رامهرمز برگزار شد.

مسابقه کتابخوانی دیگری نیز به همت کانون فرهنگی و هنری امام صادق (ع) رامهرمز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در بین دانش‌آموزان دبستان شهید آل خمیس و دبیرستان متوسطه اول شهید دارابی روستای زراقلی مسابقه کتابخوانی برگزار و در مسجد روستا از برگزیدگان تقدیر شد.

کلمات کلیدی: هفته کتاب