بازدید از کتابخانه کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سلطان آباد شیراز
بازديد از کتابخانه کانون فرهنگي هنري شهداي روستاي سلطان آباد شيراز
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی انجام شد:

بازدید از کتابخانه کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سلطان آباد شیراز

کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني از کتابخانه کانون شهداي روستاي سلطان آباد شيراز در مسجد شهداي اين منطقه بازديد و از کتابدار اين کتابخانه تجليل کردند.
شناسه خبر : 53051 تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، همزمان با فرارسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی از 23 تا 30 آبان ماه برنامه های مختلفی در کتابخانه های مساجد برگزار می شود که در این ایام تعدادی از کتابخانه ها مورد بازدید قرار گرفتند.


براساس این گزارش، کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از کتابخانه کانون شهدای روستای سلطان آباد شیراز در مسجد شهدای این منطقه بازدید و از کتابدار این کتابخانه تجلیل کردند.


این گزارش می افزاید: کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سلطان آباد شیراز که در مسجد شهدای این منطقه مستقر شده است، با همکاری سایر فعالان فرهنگی و جهادی این مسجد، خدمات زیادی را در حوزه های مختلف به ساکنان ارائه می کند که برگزاری برنامه هایی مثل مسابقات فرهنگی، کتابخوانی، ورزشی،استفاده اعضاء و ساکنان از کتابخانه مسجد، برگزاری کلاس های مختلف، اجرای برنامه های حوزه خانواده، برپایی اردو های جهادی و رسیدگی به وضعیت محرومان این منطقه کم برخوردار از آن جمله است.