اوقاف و امور خیریه از فعالیت های تربیتی و اعتقادی حمایت می کند
اوقاف و امور خيريه از فعاليت هاي تربيتي و اعتقادي حمايت مي کند

اوقاف و امور خیریه از فعالیت های تربیتی و اعتقادی حمایت می کند

حجت الاسلام کرمي با تاکيد بر اينکه اوقاف و امور خيريه از فعاليت هاي اعتقادي و تربيتي حمايت مي کند، گفت: يکي از رويکردهاي اين مجموعه استقرار هيئات مذهبي در امامزادگان است.
شناسه خبر : 53005 تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در دیدار مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان و ارکان هیئت بنت الهدی زنجان با تشریح برخی از رویکردها و سیاست های این مجموعه، آمادگی خود را برای حمایت از فعالیت های مذهبی و تربیتی اعلام کرد.

 

وی با یادآوری اینکه استقرار هیئات مذهبی در امامزادگان، یکی از رویکردهای اوقاف و امور خیریه محسوب می شود، گفت: از برنامه های هیئت بنت الهدی نیز که مرتبط با موضوعات تربیتی دختران است حمایت خواهیم کرد.

 

در ادامه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان نیز به همکاری هئیت بنت الهدی با ستاد کانون های مساجد استان در طول سال اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های ستاد کانون های مساجد کشورتاسیس و راه اندازی کانون فرهنگی هنری خواهران در مساجد است.

 

محسن اسلامی با یادآوری اینکه در استان زنجان 386 باب کانون فرهنگی هنری مساجد فعال است، خاطرنشان کرد: مقرر شده است تا پایان سال 20 باب کانون خواهران در مساجد استان زنجان تاسیس شود.

 

وی ضمن قدردانی از همراهی اوقاف و امور خیریه استان زنجان در اجرای برنامه های مشترک با موضوع مساجد تصریح کرد: هیئت بنت الهدی نیز از ظرفیت لازم برای اجرای برنامه های تربیتی برخودار است و در صورت حمایت دستگاه های متولی می توان شاهد آثار و نتایج این برنامه ها بود.

 

هیئت بنت الهدی زنجان در حطیه دختران نوجوان 13 تا 18 ساله فعالیت می کنند و دوره های تربیتی با محوریت مباحث اعتقادی را با برگزاری برنامه در مناسبت های مختلف سال در دستور کار دارد.