نماهنگ «یار مهربان» در بیرجند رونمایی شد
نماهنگ «يار مهربان» در بيرجند رونمايي شد
به همت ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی انجام شد؛

نماهنگ «یار مهربان» در بیرجند رونمایی شد

نماهنگ «يار مهربان» به سفارش ستاد عالي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد کشور و تهيه شده در کانون فرهنگي مسجد حضرت صديقه طاهره(سلام الله عليها) در بيرجند رونمايي شد.
شناسه خبر : 52944 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، علی فرخنده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، شامگاه ( ٢۴ آبان) در مراسم بزرگداشت هفته کتاب و اختتامیه نمایشگاه کتاب در استان، با بیان اینکه به دنبال ارتقای سطح کیفیت مطالعه در استان هستیم، اظهار داشت: امسال نگارش ۶٠ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در دستور کار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه واردات کاغذ در گذشته از دغدغه های کشور بود که امسال با تولید ٧۵ هزار تن کاغذ در کشور، جشن بی نیازی کاغذ محقق شد، افزود: امسال تمام کتب درسی کشور با تولید کاغذ داخلی چاپ شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت دادن دولت و وزارت ارشاد به موضوع کتابخوانی در کشور و استان، گفت: تصویب ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای کتابخانه های استان و ۱۰ میلیارد اعتبار ویژه نهبندان و سربیشه در سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی نشان از نگاه و توجه ویژه دولت به حوزه مطالعه و کتابخوانی دارد.

در پایان این مراسم از نماهنگ «یار مهربان» به سفارش ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و تهیه شده در کانون فرهنگی مسجد حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) بیرجند با حضور سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، حجت الاسلام محقی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی وهنری خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان دانشگاهی رونمایی شد.

همچنین در این مراسم تعدادی از فعالان حوزه کتابخوانی تجلیل شدند.