بازدید از کتابخانه امام حسن مجتبی(ع) واقع در کرج به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی
بازديد از کتابخانه امام حسن مجتبي(ع) واقع در کرج به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني

بازدید از کتابخانه امام حسن مجتبی(ع) واقع در کرج به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

کارشناسان ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان البرز از کتابخانه امام حسن مجتبي(ع) واقع در دهقان ويلاي کرج با هدف تقدير و تکريم از فعالان عرصه کتابخواني در حوزه مسجد بازديد به عمل آوردند.
شناسه خبر : 52943 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، هفته کتاب و کتابخوانی فرصت ارزشمندی برای بازنگری به روند فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه کتاب و کتابخوانی است. 

 

به همین منظور کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز طی بازدید چندساعته از کتابخانه امام حسن مجتبی(ع) واقع در دهقان ویلای کرج بازدید به عمل آوردند و از فعالیت آنان تقدیر و تشکر کردند.

 

در جریان این دیدار صمیمانه کارشناس کتابخانه های مساجد استان البرز با متولیان کتابخانه مسجد امام حسن مجتبی(,) دیدار و گفت و گو کردند. 

 

موضوع پالایش کتاب، بروزرسانی تعداد کتابها، عناوین و وضعیت کتابخانه در سامانه بچه های مسجد از مهمترین محورها و رویکردهای این دیدار بود. 

 

گفتنی است، مسجد امام حسن مجتبی(ع) با ارائه طرح پنجره بهشت کتاب شهداء همچنین بهره مندی از بیش از 18 هزار جلد کتاب به عنوان یکی از کانون های فرهنگی هنری موفق در عرصه کتاب و کتابخوانی است.